וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: מאיר טפירו קיבל פנייה, צ'ארלס תומאס על סף סיכום

22.7.2015 / 10:20

הרכז בן ה-40 עשוי לחזור לאשדוד בשל הדאגה מהפציעה בגבו של זאק רוזן. הפורוורד, שהצטיין בעונה שעברה, צפוי להמשיך. בקבוצה עושים מאמצים כדי להשלים את עסקת יהונתן שולדבראנד

one

מכבי אשדוד ממשיכה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה ומנהלת מגעים על מנת לסגור את עסקת יהונתן שולדבראנד. הפורוורד שקיבל הודעה מהפועל תל אביב כי לא ימשיך במועדון, מתקרב לקבוצה הדרומית, אך עדיין לא הגיע לסיכום עם האדומים על סיום דרכו במועדון. כזכור, לשולדבראנד יש חוזה לעוד שנתיים בקבוצה של עודד קטש, אך לאחר החתמתו של רוברט רות'בארט החליטו בקבוצה שלא להמשיך איתו. בשחקן מעוניינות גם קרית גת ועירוני נהריה.

הקבוצה קרובה לסיכום לעונה נוספת עם צ'ארלס תומאס, שעל האפשרות שימשיך פורסם לראשונה בוואלה ספורט לפני כחודשיים. הצדדים סיכמו כבר את רוב התנאים של האמריקאי (29, 2.03) שהגיע לקבוצה מעט לאחר הגעתו של שרף ורשם בתשעה משחקים נהדרים 15 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק

מאיר טפירו שחקן מכבי אשדוד. קובי אליהו
בדרך חזרה? טפירו כשחקן אשדוד/קובי אליהו

במקביל, אשדוד קיבלה עדכון מדאיג מכיוונו של זאק רוזן. המתאזרח שחתום לעונה הבאה סובל מפציעה טורדנית בגבו שעשויה להשבית אותו לתקופה ממושכת. בקבוצה רוצים שרוזן יגיע לישראל כדי לעבור בדיקות ועל מנת שיוכלו לדעת כמה זמן בדיוק ייעדר. רוזן רשם בעונה שעברה 6.4 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק. בקבוצה לא מתכוונים לחכות יותר מדי, וכבר נעשתה פנייה למאיר טפירו, ששיחק במועדון במשך שנתיים. הגארד בן ה-40 ששוחרר מעירוני נס ציונה מחזיק בהצעה גם מקרית גת, אך עדיין לא ידוע האם יקח אותה או לא.

הסגל של שרף כולל נכון לעכשון את יהוא אורלנד, נועם לייש וג'רמיין הול שממשיכים מהעונה שעברה, כשעד כה חתם בקבוצה רק ווילי וורקמן שמגיע מהפועל תל אביב. רם אליאספור מחזיק גם כן בחוזה, אך העביר מסר לקבוצה כי הוא לא מעוניין להמשיך, ומחפש קבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully