וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: שלומי הרוש חתם לעונה אחת

22.7.2015 / 8:44

הגארד (27, 1.85) מצטרף באופן רשמי למועדון הדרומי לאחר שנמצא פיתרון לסוגיית דמח ההשבחה שמגיעים להפועל חולון. בריאן אסברי חתם בליגה הראשונה בצרפת

שלומי הרוש ישחק בעונה הבאה בהפועל אילת, אחרי שהשחקן והקבוצה הגיעו להבנות בנושא דמי ההשבחה שיצטרכו לשלם להפועל חולון ולאחר מכן נחתם החוזה לעונה אחת. הרוש כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפני כשבועיים, אך בימים האחרונים המגעים בין הצדדים הוקפאו לאחר שהשחקן והקבוצה הבינו כי עליו לשלם סכום של 150 אלף שקלים להפועל חולון, דמי השבחה על ארבע עונות במועדון הסגול. באילת היו בטוחים לאורך כל הדרך שהעניינים יפתרו, וכעת הצדדים הגיעו לסיכום שהוביל את השחקן להשאר במועדון.

הרוש (27, 1.85) גדל במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא ולא סומן בגילאים הצעירים. אחרי מספר עונות בהם הפך לשחקן מוביל בליגה השנייה, קיבל בתחילת עונת 2011/12 את ההזדמנות בהפועל חולון של פיני גרשון. בשנתיים הראשונות העלה את מעמדו, ובעונת 2013/14 פרץ בצורה נהדרת עם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה המשיך במומנטום עם עונה טובה נוספת כשרשם 9.3 נקודות, 3 ריבאונדם ו-2.1 אסיסטים בממוצע.

שלומי הרוש הפועל חולון. ברני ארדוב
יורד לאילת. שלומי הרוש/ברני ארדוב

לצד הרוש חתומים בסגל של אריק שיבק אלישי כדיר, עמית שמחון ואפיק ניסים שממשיכים מהעונה שעברה. בקבוצה יתרכזו בתקופה הקרובה בצירוף שחקנים זרים, כשבמקביל אם תהיה אפשרות לצרף שחקן ישראלי צעיר, לא יחששו במועדון לעשות זאת. בריאן אסברי, שהיה מהמובילים של אילת במשחקי הגמר סל בעונה שעברה נגד הפועל ירושלים חתם בימים האחרונים בקבוצת בורז' מהליגה הראשונה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully