וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר ודה לוקאס יתבקשו לחפש קבוצה

21.7.2015 / 20:40

גורם במועדון הבהיר לצמד הזרים כי בקרוב הם עשויים לקבל אישור לעזוב. הספרדי נפגע באימון ועורר דאגה, אבל לאחר שנבדק התברר כי מדובר במתיחה קלה בלבד והוא ייבדק שוב בחמישי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

על רקע האפשרות שאלי טביב יבצע מכירת חיסול בבית"ר ירושלים, גורמים במועדון הבהירו הערב (שלישי) לזרים קלאודמיר ופאבלו דה לוקאס כי בקרוב יקבלו אישור לחפש לעצמם קבוצות אחרות. הקשר הספרדי כבר הוזכר כמועמד להצטרף למכבי חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפירת הרגעה. פאבלו דה לוקאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר עורר דה לוקאס דאגה, כאשר סובב את הברך באימון אחרי תנועה לא נכונה וחש כאבים עזים. בבית"ר נלחצו, אך לאחר בדיקה ראשונית שעבר דה לוקאס התברר כי לא מדובר בקרע ברצועה אלא במתיחה קלה בברך. השחקן ייבדק ביום חמישי על ידי ד"ר פרנקל ויחל בטיפול לצורך החלמה, כשנבחנת אפשרות לבדיקת MRI.

הספרדי בכל מקרה לא יכול היה לשחק בגומלין מול שרלרואה ביום חמישי בשל הכרטיס האדום שספג בבלגיה, והוא יהיה אחד מהנעדרים הרבים של הקבוצה, ביניהם אלי דסה, תומר ירוחם ושלומי אזולאי. האחרון אגב חזר להתאמן כרגיל, אך ההערכה שלא ישחק בחמישי כדי לא לסכן אותו.

מחר תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול שרלרואה, כשהמאמן סלובודן דראפיץ' צפוי להתייצב מול המצלמות לראשונה מאז חזרה הקבוצה מבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully