וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: מרקו מדל בדרך למכבי חיפה. המועדון: עדיין אין התקדמות

21.7.2015 / 19:07

בצ'ילה טוענים כי הקשר יחתום לשנתיים, המועדון: טרם השיב להצעה. גבאי ויתר על רוב החוזה בתמורה לשחרורו לצמיתות. במועדון ממשיכים לבדוק אופציות מבית"ר: דה לוקאס ואזולאי מועמדים

מכבי חיפה

האם מרקו מדל יגיע בסופו של דבר למכבי חיפה? על פי דיווחים בצ'ילה, "היעד הבא שלו עשוי להיות ישראל כשיצטרף למכבי חיפה, קבוצתו לשעבר של רפאל אולארה". על פי הדיווח, מכבי חיפה מוכנה להציע לו חוזה לשנתיים והוא עשוי להסכים להצעה למרות שמעולם לא עזב את צ'ילה. במכבי חיפה, יש לציין, טוענים כי בניגוד לדיווחים על התקרבות בין הצדדים השחקן עצמו עדיין לא השיב על ההצעה שניתנה לו.

מרקו מדל במדי נבחרת צ'ילה (משמאל). AP
מתקרב. מרקו מדל, משמאל, במדי נבחרת צ'ילה/AP

סוכנו של השחקן, רונן קצב, מנסה להפעיל לחץ כדי להוציא את העסקה אל הפועל. בשעות האחרונות פורסמו מספר דיווחים בצ'ילה אודות האפשרות שמדל יעשה את הדרך לישראל, כשאחד מהם טוען כי הוא קרוב לסיכום. רוני לוי כבר הודיע להנהלת המועדון כי זה המועמד המוביל מבחינתו, אך ממתין להודעה מצד השחקן.

מדל (26) שיחק בעונה שעברה בקבוצת סנטיאגו וונדררס, והיה קרוב לזכיה באליפות. במכבי חיפה בדקו בימים האחרונים את מקור פציעתו של הקשר, שהובילה לכך שהוא לא שיחק מאז סוף פברואר ובסופו של דבר נחתך רגע לפני הקופה אמריקה. במועדון טוענים כי על פי התוצאות שברשותם, השחקן כשיר לחלוטין ואם יאשר את הגעתו, ייתכן מאוד שיחתום. יש לציין כי השחקן עדיין לא סיכם את תנאיו בקבוצה, אך במועדון מודעים לעלות העסקה.

בנוסף, במכבי חיפה ממשיכים ללטוש עיניים לעבר שחקני בית"ר ירושלים, למקרה שאלי טביב אכן יבצע מכירת חיסול. אם זה יקרה, תיבדק אפשרות להחזיר למועדון את בוגר מחלקת הנוער שלומי אזולאי או לצרף את הספרדי פאבלו דה לוקאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפציעה ההזויה של מדל

מוקדם יותר פורסם בוואלה ספורט כי המגן אלעד גבאי שוחרר ממכבי חיפה באופן רשמי, לאחר שנפגש עם יעקב שחר וקיבל פיצוי בגין חוזהו לשתי העונות הבאות. מתברר כי גבאי ויתר על רוב החוזה שלו לשתי העונות הבאות, ועל פי גורמים במכבי חיפה הוא יסתפק בפיצוי של כ-20 אחוז מסך העסקה.

המאמן הטיל וטו על שחרורם של שובל גוזלן ואלון תורג'מן, וכרגע נראה כי רק התעקשות מצד אחד מהשניים לעזוב את המועדון תראה להם את הדרך החוצה. במצב הנוכחי, דווקא שחר הירש עשוי לעזוב, למרות שלוי לא מתלהב לשחרר גם אותו. במועדון הסבירו כי ההחלטה נעוצה בשיטה שתרגל במשחק האחרון, עם שני חלוצים, אותה הוא תרגל במהלך המשחקים בארץ (מעבר מ-4:1:4:1 ל-4:4:2, כשבשיטה הראשונה בניון מתחת לחלוץ, ובשנייה באגף). אם מדל יגיע, לוי עשוי לשנות את השיטה ולשחק עם שלושה קשרים במרכז השדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully