וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לסטרלינג בניצחון סיטי על רומא, גצה כבש בניצחון באיירן

בכורה חלומית לקיצוני הצעיר, שכבש כבר אחרי 3 דקות בהופעה הראשונה שלו במדי הסיטיזנס ב-4:5 בפנדלים על רומא. (2:2 ב-90 דקות). שער של גצה (80) סידר לגרמנים 0:1 קטן על אינטר בשנחאי

אימג'בנק GettyImages

ספק אם ראחים סטרלינג חלם על פתיחה טובה מזו בקבוצתו החדשה, מנצ'סטר סיטי. הרכש היקר בתולדות המועדון, שהגיע הקיץ מליברפול תמורת 49 מיליון ליש"ט, כבש כבר אחרי שלוש דקות בתוך הבכורה שלו, במשחק ההכנה שנערך היום (שלישי) מול רומא, בסיומו ניצחו האנגלים 4:5 בפנדלים, לאחר 2:2 בתום הזמן החוקי.

מנצ'סטר סיטי הגיעה למשחק אחרי ה-0:1 על מלבורן סיטי במשחק ההכנה הראשון של העונה, ולאחר שהשיגה שער מאוחר באותו משחק (סמיר נאסרי, 86), הפעם השער הראשון שלה מול האיטלקים הגיע כבר בדקה השלישית, לאחר שקלצ'י איהנאצ'ו בן ה-18 השאיר את סטרלינג לבד מול השער בעזרת כדור נהדר, משם דהר הקיצוני לכיוון השער ומול מורגן דה סנקטיס גלגל לרשת.

השוויון של הג'יאלורוסי הגיע מהר מאוד. בדקה השמינית מיראלם פיאניץ' קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם מעט ומ-20 מטרים שלח פצצה לרשת העליונה של ווילי קבאז'רו כדי לקבוע 1:1. סיטי החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-51. אשלי קול ניסה להחזיר כדור לדה סנקטיס, אך מסר גרוע ומצא במקום זאת את מבשל השער הראשון, איהנאצ'ו, שאמר תודה רבה וכבש את השני של קבוצתו מתוך הרחבה.

בדקה ה-87 אדם ליאיץ' קבע 2:2 כששלח כדור חופשי לתוך הרשת של ג'ו הארט, והקבוצות הלכו לדו קרב מהנקודה הלבנה. אחרי פאננקה של ליאיץ', גם סיידו דומביה ניסה להתחכם, אך הארט, שקודם לכן הפציץ לחיבורים מהנקודה הלבנה, עצר אותו. השוער עצר גם את הפנדל המכריע של האיטלקים וקבוצתו ניצחה 4:5 בדו קרב המותח.

מנואל פלגריני נתן הזדמנות בהרכב למספר שחקנים צעירים, כמו איהנאצ'ו שכבש ובישל, מאנו גארסיה אלונסו בן ה-17 וברונו סוקולויני בן ה-22 שחזר מהשאלה בקורדובה.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג. רויטרס
חוגג עם החברים. ראחים סטרלינג/רויטרס

* במשחק הכנה מסקרן שנערך בשנחאי ניצחה באיירן מינכן את אינטר 0:1. שתי הקבוצות עלו במערכים די חזקים, כאשר באיירן פתח עם דוגלאס קוסטה שחקן הרכש שהגיע משחטאר ובחלק הקדמי פתחו תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי, כאשר בצד השני אינטר הציגה בקישור שלה את ז'ופרה קונדוגביה קשר הרכש ממונאקו.

אולם מי שהכריע את המשחק הזה היה מריו גצה שנכנס כמחליף במחצית במקום תומאס מולר. גצה קיבל כדור עומק מרודה בדקה ה-80, השכיב באלגנטיות את קאריזו השוער המחליף וגלגל מול הרשת החשופה פנימה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן מול שחקן אינטר מתיאו קובאצ'יץ'. Alexander Hassenstein, GettyImages
מתאקלם במדים החדשים. דוגלאס קוסטה מול קובאצ'יץ'/GettyImages, Alexander Hassenstein
שחקן רומא, מיראלם פיאניץ'. GettyImages
אחראי על השער היפה במשחק. מיראלם פיאניץ'/GettyImages
שחקן מנצ'סטר סיטי, קלצ'י איהנאצ'ו. רויטרס
שער ובישול. קלצ'י איהנאצ'ו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully