וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד: ג'יי אר סמית צפוי להרוויח פחות מהחוזה שעליו ויתר

סמית מודה שההימור שלו על פתיחת החוזה שלו בקאבס היה שגוי: "עכשיו אני פשוט מחכה לראות מה הקבוצה תציע לי". ג'יימס ג'ונס יאריך חוזה, סשה קאון הרוסי עדיין מועמד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ג'יי אר סמית טוען שהוא ייפגש עם הנהלת קליבלנד השבוע על מנת לדון בחוזה חדש. סמית הוא שחקן חופשי, אחרי שניצל את האופציה ובחר לצאת מחוזהו עם הקאבס שהבטיח לו 6.4 מיליון דולר לעונה, וכעת הוא יודע שהוא עלול להרוויח פחות. "זה תמיד הימור כשאתה בוחר לצאת מהחוזה", אמר סמית.

דיוויד בלאט, ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"המאמנים, הקבוצה, המצב, קליבלנד זה המקום המושלם עבורי". סמית ובלאט/GettyImages

על אף שהיו לו לא מעט רגעים חיוביים במהלך העונה בקליבלנד, אחרי שהצטרף בטרייד בינואר, הזיכרון האחרון ממנו היה היכולת המאכזבת שלו בגמר מול גולדן סטייט, כשפתח בחמישייה והתקשה לתרום בהגנה ובהתקפה. "עכשיו אני פשוט מחכה לראות מה הקאבס יציעו לי, כרגע הם נותנים לי את האפשרות הכי טובה לנצח", אמר.

כרגע רק לשלוש קבוצות (פורטלנד, אינדיאנה ופילדלפיה) יש מקום בתקרת השכר ואפשרות להגדיל לסמית את השכר שלו מאשתקד, ספק אם אחת מהן תרצה בכך. "ללא ספק אני רוצה לחזור לקליבלנד", אומר סמית, "המאמנים, הקבוצה, המצב, זה מושלם עבורי".

יש לציין שהקאבס עדיין לא הגיעו לסיכום עם טריסטן תומפסון, שעלול לעלות להם עוד 16 מיליון דולר בשנה, וגם מתיו דלאבדובה עדיין שחקן חופשי. קליבלנד גם שוקלת להחתים את סשה קאון, הסנטר הרוסי, ותאריך את חוזה של ג'יימס ג'ונס (חוזה שחקן ותיק, 1.5 מיליון דולר לעונה), כך שלא נותר הרבה כסף עבור סמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully