וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של רייכרט לא מתנצל, מכבי ת"א תגיש תביעת לשון הרע

21.7.2015 / 10:47

הצהובים מחריפים את המאבק בנציגו של שחקן המריבה, שמצידו מתעקש: "הדברים יוכחו בבוררות". במועדון מסבירים: "זה תיק מהותי עבורנו ובכל מקרה אנחנו ננצח בו, גם אם נפסיד בתיק הספציפי של רייכרט"

קובי אליהו

עו"ד יוסי שפרלינג המייצג את בן רייכרט בתביעת הבוררות נגד מכבי תל אביב, עדיין לא הגיב למכתב של היועץ המשפטי של מכבי עו"ד מורן מאירי ובמכבי נערכים להגשת תביעת לשון הרע נגדו. כזכור, שלשום (ראשון) שלחה מכבי תל אביב מכתב לפני תביעה לשפרלינג ובו דרשה כי הוא יתנצל על ההאשמות שהטיח במועדון לרבות השוואת הסרטון של רייכרט לסרטוני דאעש והטלת דופי בכספים שמכבי העבירה לשחקן כאילו עשתה זאת בניגוד לחוק.

במכבי תל אביב דרשו משפרלינג התנצלות בתוך 24 שעות, אבל עורך הדין מסרב לעשות זאת בטענה כי הוא לא חוזר ממה שאמר. בעקבות הדברים, החלו הבוקר במכבי תל אביב בהכנות להגשת תביעת לשון הרע. בסביבתו של שפרלינג אמרו הבוקר: "הוא לא חוזר בו ממה שטען כנגד מכבי תל אביב. הדברים יוכחו בבוררות".

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"תיק מהותי". בן רייכרט/ברני ארדוב

באשר לבוררות, התביעה של רייכרט הוגשה ביום חמישי שעבר והגיעה לידי מכבי תל אביב ביום ראשון. בהליך בוררות יש לצדדים שבעה ימים להגיע להסכמה על זהות הבורר. מאחר שבין הצדדים קיים נתק מוחלט ואפילו איבה שכאמור מתבטאת בהגשת תביעת לשון הרע, יצטרכו במחלקה המשפטית של ההתאחדות לקבוע בעצמם את הבורר שיישב בתיק.

גורם במכבי תל אביב אמר היום: "זה תיק מהותי עבורנו ובכל מקרה אנחנו ננצח בו. גם אם נפסיד בתיק הספציפי של רייכרט, הניצחון יהיה בכך שמעתה מכבי תל אביב תוכל לפתות שחקנים ולגרום להם לפנות לקבוצות ולהודיע כי הם רוצים לעזוב בצורה חד צדדית ובלי קשר להתחייבות החוזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully