וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחקן שחתם בדפורטיבו לה קורוניה ושוחרר למחרת בעקבות ציוץ

חוליו ריי חתם בשורותיה של הקבוצה מגליסיה, אך ציוץ שלו מ-2012 הרתיח את ראשי המועדון שהחליטו לבטל את העסקה. החלוץ הקולומביאני שהציע נישואים לאחר שכבש וגם: פול ג'ורג' חוזר לעופף

הגולש האוסטרלי מיק פנינג הותקף על ידי כריש במהלך תחרות בדרום אפריקה, יולי 2015/רויטרס

18:30: פול ג'ורג' חוזר לעופף

שנה אחרי הפציעה הקשה שהשביתה אותו לעונה שלמה, עושה רושם שכוכב אינדיאנה חזר לעצמו. תראו מה הוא עשה במסגרת הטיול שלו לפיליפינים:

12:33: האוהד האיטלקי שכנראה ממש אוהב את פיפו אינזאגי

12:00: מייקון בביקור אצל האקסית

11:09: מריו גצה מתרגל קונג-פו

11:02: קבלת הפנים של זלאטן איברהימוביץ' לקווין טראפ

כן שוער חדש, לא שוער חדש. את חלוץ פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ', זה לא ממש מעניין. במהלך אימון של הקבוצה בעט השבדי לשוער הרכש, קווין טראפ, מכעשרה מטרים, וממש לא התחשב בחברו החדש. כנראה שכך השבדי נוהג לקבל את פניהם של שחקני רכש חדשים.

10:25: השחקן שחתם בלה קורוניה ושוחרר למחרת בשל ציוץ

לפני כשנה, בחלון ההעברות של קיץ 2014, חתם הקשר בן רייכרט במכבי תל אביב. רגע לאחר הצטרפותו של רייכרט, גילו אוהדי מכבי תל אביב סטטוס שכתב השחקן בפייסבוק כשהיה נער, בגנות הצהובים. הדבר הרתיח את האוהדים, והשאר כבר היסטוריה. מסתבר שדברים מסוג זה לא מתרחשים רק בכדורגל הישראלי. אתמול (שני) הודיעה דפורטיבו לה קורוניה על החתמתו של חוליו ריי, ששיחק בנוער של אספניול, אך מהר מאוד החליטה לחזור בה מהודעתה. הסיבה: כשהיה בן 17, ריי העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בגנות לה קורוניה, דבר שהרתיח מאוד את אנשי המועדון שביטלו את חוזהו.

10:00: הצעת הנישואין המרגשת של החלוץ הקולומביאני

החלוץ הקולומביאני, מרטין ארסואגה המשחק באליאנסה פטרולרה המקומית, בסך הכול עשה את מה שהוא אמור לעשות - לכבוש. אלא שבניגוד לפעמים אחרות, את החגיגה לאחר השער האחרון שכבש הוא ביצע בצורה ייחודית מאוד. מיד לאחר שהרשית במשחק האחרון של הקבוצה, שלף ארסואגה חולצה ובה הצעת נישואים לבת זוגו. האם אפשר להגיד לא להצעה שכזו?

ג'יימס הורספילד הצעיר ממנצ'סטר סיטי עם שער יפהפה באימון

09:45: הקעקוע החדש של ג'ון ארנה ריסה

המגן הנורבגי הוותיק, ג'ון ארנה ריסה בן ה-34, שיחק בעונה החולפת באפואל ניוקסיה הקפריסאית. ריסה זכור בעיקר מתקופתו בליברפול, בשורותיה הוא שיחק במשך שבע שנים. אתמול, שבע שנים לאחר שעזב את המייטי רדס, פרסם המגן תמונה של קעקוע חדש על רגלו בחשבון האינסטגרם שלו, ובו כתוב You'll" Never Walk Alone". פעם סקאוזר, תמיד סקאוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully