וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל זה הוא דחה את מכבי? "ג'פרי טיילור במו"מ מתקדם עם ריאל"

בארה"ב טוענים שהסווינגמן שלא הגיע לישראל על אף הבנות עם הצהובים נמצא בדרך לבלאנקוס. טיוס חתם באפס, סופו לא יגיע לטורקיה, דנבר לוחצת על סרחיו רודריגס, מג'ירי קרוב לפאו

אימג'בנק GettyImages

יממה אחרי שהודיע למכבי תל אביב שלא יגיע למועדון על אף שכבר הגיע איתו לסיכום בסוף השבוע שעבר, עושה רושם ג'פרי טיילור עשוי לחתום בריאל מדריד. בארצות הברית פורסם הערב (שלישי) כי הבלאנקוס נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הסווינגמן המוכשר והבעייתי, שתקף את בת זוגו בחדר בית מלון בשנה שעברה. שחקן נבחרת שבדיה הואשם בתקיפה ובהשחתת רכוש, ספג עונש של שנה וחצי מאסר על תנאי ונקנס ב-200 אלף דולרים. בנוסף, הנהלת ה-NBA החליטה להשעותו מ-24 משחקים.

בשלוש עונותיו ב-NBA העמיד טיילור ממוצעים של 6.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים למשחק. ביורובאסקט 2013 היה אחד השחקנים הטובים בטורניר, כשקלע 21.2 נקודות במדי נבחרת שבדיה.

שחקן נבחרת שבדיה, ג'פרי טיילור. AP
דחה את מכבי לטובת ריאל? ג'פרי טיילור/AP

אחרי שנתיים במכבי תל אביב, אלכס טיוס מצא קבוצה חדשה. הסנטר האמריקאי המתאזרח חתם לעונה אחת באנאדולו אפס, לה יש את האופציה להחתימו לעונה נוספת. האמריקני בן ה-27 שיחק בשנתיים האחרונות במכבי תל אביב והצהובים הודיעו לו לאחרונה שהם מממשים את האופציה להאריך את חוזהו, אבל לטיוס גם הייתה אופציה להשתחרר תמורת סכום נמוך יחסית של 175 אלף דולר.

טיוס, 2.03, שיחק באוניברסיטת פלורידה בשנים 2007-2011 ולאחר מכן חתם במכבי אשדוד. בעונת 2012-2013 לבש את מדי קאנטו האיטלקית ובהמשך חזר לישראל. הוא זכה עם מכבי תל אביב באליפות וגביע, וכמובן הניף עם הקבוצה את גביע היורוליג ב-2014.

הפורוורד-סנטר שנחשב לאחד משחקני ההגנה הבולטים ביורוליג בשנים האחרונות, העמיד ממוצעים של 7.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.2 חסימות למשחק בשלוש העונות בהן השתתף במפעל הקבוצות היוקרתי ביבשת. בשבועות האחרונים הוא זכה להתעניינות מלא מעט קבוצות בולטות באירופה, ביניהן חימקי מוסקבה ופנאתינייקוס, אבל העדיף להגיע לקבוצת הכוכבים מאיסטנבול, שהפסידה בגמר הפלייאוף המקומי לקרשיאקה בעונה החולפת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
התחנה הבאה. טיוס/ברני ארדוב

טיוס נפרד ממכבי תל אביב וישראל

* על אף הסיכום המילולי עם השחקן, גלאטסראי הודיעה שהחליטה לא להחתים בסופו של דבר את סופוקליס שחורציאניטיס, שייאלץ למצוא קבוצה חדשה לעונה הבאה. "החלטנו ללכת על גבוה מסוג אחר", נמסר מהמועדון. סופו חווה את אחת העונות החלשות בקריירה שלו אשתקד, עם ממוצעים של 6.7 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק, ושיחק בממוצע 15 דקות בלבד ביורוליג.

* דנבר לוחצת על רכז ריאל מדריד סרחיו רודריגס, אך עדיין לא ברור האם הספרדי המבריק יסכים לחזור לקדנציה שנייה ב-NBA. רכז בינלאומי שכבר שוחרר מהנאגטס הוא פבלו פריג'יוני, שהגיע בטרייד מיוסטון.

* סלאח מג'ירי ששוחרר מריאל מדריד בדרך לפנאתינייקוס.

* מילאנו מנסה לצרף את קרונוסלב סימון.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב שחקן חופשי. סופו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully