וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקי האמון שוב עשתה היסטוריה: הוליכה את סן אנטוניו לזכייה בליגת הקיץ

עוזרת המאמן הראשונה ב-NBA הפכה לראשונה שמוליכה קבוצה לאליפות ליגת קיץ: "הם הקשיבו להוראות, ושיחקו עבורי חזק". סימונס: "אני באמת אוהב אותה, היא מאמנת של שחקנים"

בקי האמון, סן אנטוניו ספרס. AP
רגע מתוק בקריירה. האמון/AP

בקי האמון, עוזרת המאמנת הראשונה בתולדות ה-NBA והמאמנת הראשונה בליגת הקיץ, ממשיכה לעשות היסטוריה בכדורסל האמריקאי, והלילה (שלישי) היא הוליכה את סן אנטוניו לאליפות ליגת הקיץ. הספרס גברו 90:93 על פיניקס בגמר בלאס וגאס, כשג'ונתן סימונס קולע 23 נקודות לסן אנטוניו (ומוכתר כ-MVP של הגמר) וטרבון גרהאם קולע 22.

"זה היה מייגע", אמרה בסיום, "השחקנים היו יחד 17 ימים, הם באמת התחילו להתחבר בשניים-שלושה המשחקים האחרונים. הם הקשיבו, ושיחקו עבורי חזק מאוד. אני באמת מאוד מעריכה את הנחישות והדריכות שלהם. הם היו עייפים, אבל נלחמו".

בקי האמון, סן אנטוניו ספרס. AP
השחקנים מעריכים. האמון/AP

בשנה שעברה האמון מונתה לתפקיד עוזרת המאמן של גרג פופוביץ' והפכה לאישה הראשונה בתפקיד. השנה הנהלת הקבוצה העניקה לה את משרת המאמנת בליגת הקיץ. "זה מדהים, זו הייתה חוויה מלמדת, עבור כולנו", אמר סימונס על לשחק תחת המאמנת, "אני באמת אוהב אותה, ואני מכיר אותה רק כמה ימים. היא באמת מאמנת קולית, היא מאמנת של שחקנים. וזה דבר שכולנו אוהבים".

בסיום המשחק השחקנים שפכו עליה דליי מים בחדר ההלבשה. "את אף פעם לא יודעת איך ייגמר המסע", אמרה האמון, "את פשוט עובדת קשה, עושה דברים נכון, מתייחסת לאנשים בצורה הנכונה, ודברים טובים קורים. אני פשוט מודה שפופוביץ' בטח בי עם החבר'ה האלה, ושהחבר'ה האלה בטחו בי בחזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד בסן אנטוניו: למרקוס אולדרידג' הוצג בקבוצה. הפורוורד שעזב את פורטלנד אחרי תשע עונות אמר: "חלק מהלב שלי שייך לפורטלנד, ואת זה אי אפשר לשנות. הזיכרונות יישארו לעד. אני חושב שהעי אימצה אותי, ואני אימצתי אותה. הפכנו מקבוצה שכינו אותה 'ג'ייל-בלייזרס' לקבוצה שכולם אוהבים, לקבוצה שכולם אוהבים לעודד. אני מניח שכשאחזור לשם בפעם הראשונה אספוג שריקות בוז, כי אני חושב שהאנשים שם נפגעו מאוד מההחלטה שלי. הם לא מבינים למה עזבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully