וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל לא יצא לאיטליה, בקבוצה שוקלים להענישו

21.7.2015 / 6:44

הקשר לא התייצב לטיסה למחנה האימונים בטענה שהוא פצוע בקרסול, אך במועדון חוששים שמדובר בחלק ממאבק שלו לקבל שחרור ושוקלים להענישו. גם חטיב הפצוע לא יצא. נמשכים המאמצים להחתים את גבאי

אמיר אבו ניל שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
פצוע. אבו ניל/ברני ארדוב

אמיר אבו ניל לא יצא עם הפועל חיפה למחנה האימונים באיטליה ובקבוצה שוקלים להעניש אותו בחומרה. כפי שפורסם אתמול בלעדית בוואלה ספורט, אבו ניל הודיע לגורמים במועדון שהוא לא מתכוון לצאת בשל פציעה, בעוד בקבוצה חששו שמדובר בחלק מהמאבק שלו לנסות ולהביא לשחרורו מהקבוצה.

כידוע אבו ניל ביקש שחרור מהבעלים יואב כץ, שמצדו מסרב לשחרר את השחקן בחינם כפי שעשה בעונה שעברה, כשהפועל עכו וגם בני סכנין עוקבות בשקט אחר ההתפתחויות בנושא. השחקן מידו הסביר שפציעה בקרסול גרמה לו לא לצאת למחנה, אך בקבוצה שוקלים להענישו שכן הם כללו אותו בסגל למחנה האימון.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עם המאמן טל בנין. יוסי ציפקיס
לא משחרר בחינם. כץ/יוסי ציפקיס

בלי אבו ניל יצאו לפנות בוקר (שלישי) שאר שחקני הפועל חיפה (מלבד עלי חטיב הפצוע) לאיטליה, שם יחבור אליהם הבעלים יואב כץ. במחנה שייערך בברשיה תפגוש חיפה קבוצה מהליגה השלישית באיטליה וכן את פאלרמו ואטלאנטה מהליגה הראשונה באיטליה.

בחיפה מרוצים מאוד מהסגל המתגבש, כשכעת מירב המאמצים מתמקדים בניסיונות להחתים את אלעד גבאי. כמו כן, בחיפה השאירו מקום לזר, כשלאחר המחנה יוחלט אם אכן צריך שחקן זר באחת העמדות או שמא הקבוצה יכולה להישאר בשלב זה עם ארבעה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully