וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: צעיר נעצר בחשד לאיומים ברשת על הבעלים יואב כץ

20.7.2015 / 20:30

בן ה-19 קשר את עצמו למעשים המיוחסים לו והורחק לשנה מהמגרשים בתנאים מגבילים. בקבוצה לא בטוחים אם אמיר אבו ניל, שנכלל בסגל למחנה האימון, אכן ייצא אליו. הקשר טוען שהוא פצוע

שחקן הפועל עכו, אמיר אבו ניל, נאבק בשחקן מכבי נתניה, ירין חסן. ברני ארדוב
ייצא או יישאר? אמיר אבו ניל/ברני ארדוב

האם הקשר אמיר אבו ניל ייצא למחנה האימון של הפועל חיפה או שמא יישאר בארץ? זו השאלה שמעסיקה את אנשי הפועל חיפה בשעות האחרונות. בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נכלל אבו ניל בסגל, אלא שלוואלה ספורט נודע שהשחקן הודיע לגורמים במועדון שהוא אינו מתכוון להגיע עם הקבוצה לאיטליה.

מכאן הסיפור הולך ומסתבך, שכן השאלה היא מדוע אבו ניל אינו יוצא. השחקן טוען שהוא אינו יכול לצאת בשל פציעה בקרסול, אלא שגורמים במועדון טוענים שלדעתם אבו ניל לא רוצה לצאת בשל הדרישה הישנה שלו להשתחרר מהפועל חיפה ולעבור לקבוצה אחרת, כשהפועל עכו חפצה להחתים את השחקן. אבו ניל כבר ביקש מהבעלים יואב כץ שחרור אך זה הבהיר לו שלא ישחרר אותו בחינם ובעכו לא מתכוונים לשלם על השחקן.

אגב, אם אבו ניל לא יתייצב לטיסה הלילה בהפועל חיפה עשויים להעניש אותו בחומרה ובקבוצה מחכים לראות מה יקרה. אבו ניל אמר לוואלה ספורט: "אני לא יוצא בגלל פציעה בקרסול. זה נכון שביקשתי מיואב שחרור אבל הוא לא מסכים אז אני נשאר".

בינתיים מי שלא ייצא בוודאות הוא עלי חטיב שסובל מפגיעה בברך. חטיב אמור לעבור צילום מיד כשהנפיחות תרד כשבהפועל חיפה מקווים שמדובר בפציעה קלה ולא בכזו שתשבית את השחקן לתקופה ארוכה.

חוקרי תחנת זבולון עצרו הבוקר צעיר בן 19 מזכרון יעקב שחשוד בכך שאיים באינטרנט לפגוע ביו"ר הפועל חיפה. בחקירתו, החשוד קשר את עצמו למעשה המיוחס לו והוא הובא בפני בית משפט השלום בקריות והורחק מהמגרשים לשנה בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully