וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין ופניני מחוץ ליורובאסקט: "שחקנים אחרים יצטרכו להוכיח את עצמם"

21.7.2015 / 6:43

אליפות רביעית ברציפות ששחקנים משמעותיים לא ייכללו בסגל הסופי של הנבחרת, גם יניב גרין בספק, עדיין לא ברור מי יהיה הקפטן במקום הלפרין. וגם: מי יחליפו את הפצועים בסגל?

גיא פניני, יותם הלפרין שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
אכזבה להם, אכזבה לנו. פניני והלפרין/מגד גוזני

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שני) בנבחרת ישראל ובאיגוד הכדורסל עם הידיעה על העדרותם של יותם הלפרין וגיא פניני מסגל הנבחרת לקראת אליפות אירופה. הלפרין, קפטן הנבחרת מאז פרישתו של טל בורשטיין, סבל בחודשים האחרונים של העונה מפציעה בגבו, ומפענוח בדיקת MRI שעבר התברר כי לא יוכל להיות כשיר והוא מחויב במנוחה וטיפולים. פניני, שקרע את גיד אכילס בסיבוב הראשון של העונה, לא יסיים את תהליך השיקום שלו בזמן כדי להיות בכושר לאליפות.

שחקן נוסף שעשוי להעדר מהאליפות מסיבות רפואיות הוא יניב גרין, שישוב בימים הקרובים מחופשה במזרח, ולאחר בדיקות ייקבע האם יהיה חלק מהנבחרת או לא. אליפות אירופה תיפתח בחודש ספטמבר בצרפת.

"אליפות רביעית ברציפות שהנבחרת לא מופיעה בסגל החזק ביותר לאליפות אירופה", אמרו בסביבת הנבחרת אמש, "הייתה הרגשה שאפשר לעשות הישג באליפות הזאת. אסור אבל להוריד את הראש, שחקנים אחרים יצטרכו להוכיח את עצמם". ביורובאסקט 2009 נעדרו עומרי כספי ומאיר טפירו שפרש לפני האליפות, שנתיים לאחר מכן ישראל הופיעה ללא עידו קוז'יקרו וכספי הפצוע, ובאליפות האחרונה נעדר גל מקל. כל שחקני הנבחרת יסיימו לעבור בדיקות רפואיות עד ליום חמישי ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט, כולל עומרי כספי, גל מקל ודיאור פישר שינחתו מארצות הברית.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין עם שון דאוסן. ברני ארדוב
תהליך הצערה. דאוסן ואדלשטיין/ברני ארדוב

העדרותם של הלפרין ופניני פותחות שתי סוגיות בפני הצוות המקצועי, שיכריז על הסגל הסופי לאימון הרשמי ביום שני הבא בימים הקרובים. הראשונה היא שאלת קפטן הנבחרת, כשבאיגוד לא רצו להתחיל לדון בסוגיה עד לבירור סופי לגבי מצבו הרפואי של הלפרין.

השאלה השנייה היא מי יהיו השחקנים שיזכו להיכנס לסגל, שהיו נראים ככאלה שלא יכנסו ל-12 בהתחלה. שון דאוסן ובר טימור היו אמורים להיכנס לסגל, כחלק מתהליך ההצערה. ניצן חנוכי, ששוחרר מהאימונים עשוי לחזור בעקבות הפציעות ולהאבק על המקום האחרון בסגל עם עוז בלייזר ואלכס צ'וברביץ', כשייתכן מצב שיוזמן שחקן לאימונים שלא היה בסגל המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully