וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: יותם הלפרין וגיא פניני ייעדרו מהיורובאסקט

20.7.2015 / 21:57

הנבחרת מאבדת שני שחקני חמישייה מהקמפיין הקודם: הקפטן סובל מפציעה בגבו, פורוורד מכבי תל אביב עדיין לא החלים מהפציעה הקשה בגיד האכילס. הלפרין: "מעולם לא החמצתי קמפיין, אין לי ברירה"

נבחרת ישראל ספגה מכה קשה לקראת פתיחת אליפות אירופה בספטמבר הקרוב, כשהתבשרה שקפטן הנבחרת יותם הלפרין והפורוורד גיא פניני שוחררו מהסגל של אדלשטיין ולא ישחקו איתה באליפות אירופה שתיפתח בספטמבר הקרוב בצרפת.

זוהי אבידה משמעותית מאוד לנבחרת שאיבדה שני שחקני חמישייה מהקמפיין של השנה שעברה ושניים מהשחקנים המנוסים ביותר שלה. הלפרין סובל מפציעה קשה בגב. לקראת סיום העונה התגלתה אצלו פציעה שהשביתה אותו לחודש בערך ולאחרונה הסתבר שמדובר בפציעה קשה בהרבה. לפני כשבועיים קפטן הנבחרת עבר בדיקת MRI ולאחריה הסתבר שאין סיכוי שיהיה כשיר לאליפות אירופה והוא מחויב במנוחה וטיפולים.

שחקני נבחרת ישראל יותם הלפרין, גיא פניני. ברני ארדוב
לא יהיו עם הנבחרת ביורובאסקט. יותם הלפרין וגיא פניני/ברני ארדוב

פניני נפצע בתחילת העונה האחרונה, כשקרע את גיד האכילס בקבוצתו מכבי תל אביב והחמיץ את העונה כולה. בחודשים האחרונים הוא נמצא בהליך של שיקום, אבל אחרי בדיקות הגיע הצוות הרפואי של הנבחרת, שהוא לא יוכל להיות כשיר לאליפות אירופה.

יותם הלפרין הוא מהשחקנים המובילים בתולדות נבחרת ישראל ומדורג חמישי הן במספר הופעות עם 158 והן במספר הנקודות עם 1582. פניני מדורג עשירי במספר ההופעות עם 127 וקלע במדי הנבחרת 982 נקודות.

הלפרין מסר: "כל מי שמכיר אותי, יודע שנבחרת ישראל יקרה לליבי. אני בנבחרות ישראל מגיל 14 ומעולם לא החמצתי קמפיין שנקראתי אליו. זה לא יהיה קל עבורי לראות מהצד את נבחרת ישראל משחקת באליפות אירופה, אבל אין לי שום ברירה אחרת. אני מאחל לנבחרת את כל ההצלחה שבעולם ואני מאמין שעוד אלבש את המדים הכחולים לבנים בעתיד. אני מאוד מאמין בחברים שלי השחקנים ובצוות המקצועי ומשוכנע שתהיה לנבחרת אליפות טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully