וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח של ליאונל מסי על הביקור המוזר בגאבון: 3.5 מיליון יורו

הפרעוש נחת לכמה שעות בליברוויל, בירת גאבון, לטקס הנחת אבן הפינה לאצטדיון שייארח את אליפות אפריקה 2017. הוא קיבל מהנשיא עלי בונגו הסעה פרטית ו-3.5 מיליון יורו וספג ביקורת על הבגדים שלבש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בונגו מסיע את מסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאונל מסי קיבל מלואיס אנריקה מנוחה ולא טס עם ברצלונה למסע המשחקים בארצות הברית. כעת מתברר שבזמנו הפנוי, מסי בחר להשלים קצת מהסכום אותו נאלץ לשלם לרשויות המס בספרד.

הכוכב של ברצלונה הגיע לביקור חטוף בגאבון, השוכנת במערב אפריקה. הביקור המפתיע התאפשר אודות לכוכב העבר של ברצלונה, החלוץ הקמרוני סמואל אטו, שנמצא בקשר טוב עם נשיא גאבון, עלי בונגו.

אלא שהביקור לא עבר בשקט. תחילה, מסי ספג ביקורת על קוד הלבוש שלו, לאחר שהוא והקשר הברזילאי-פורטוגלי ששיחק עמו בעבר בברצלונה, דקו, נחתו בליברוויל, בירת גאבון ונפגשו עם הנשיא כאשר הם לבושים במכנס קצר, זה של מסי עם קרעים, זאת בעוד הנשיא הגיע לאירוע בלבוש רשמי כמובן.

לאחר מכן, צולם כשהוא מסיע את מסי במכוניתו הפרטית ואם לא די בכך, הרי שהמגזין "פראנס פוטבול" חשף היום (שני) כי הפרעוש קיבל מבונגו לא פחות מ-3.5 מיליון יורו על מנת להגיע למדינה ולהשתתף בטקס הנחת אבן הפינה לאחד האצטדיונים החדשים, שאמור להיות מוקם לאליפות אפריקה 2017 שתיערך בגאבון בעוד כשנה וחצי.

הסכום הגבוה עורר סערה במדינה, בה שורר עוני רב ורק כמה אילי נפט ועשירים אחרים המקורבים לממשל נהנים מחיים משגשגים ונוחים. מסי, שידע לאחרונה לא מעט צרות מחוץ למגרש, כבר עזב את גאבון אולם הוא עלול לשמוע עוד בהמשך על המיליונים שקיבל תוך כמה שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully