וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לפ.צ ציריך, פתחה במגעים עם אבי ריקן

20.7.2015 / 19:50

המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, החליט לנסות ולצרף את הקשר הוורסטילי, שיכול לשחק גם בעמדת המגן הימני. מחירו נע סביב 400 אלף יורו ואם יגיע ירוויח כ-300 אלף יורו. ממחר: הוזלה במזנונים

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הקושי של מכבי תל אביב להחתים שחקנים שהיו בראש סדר העדיפויות שלה, הביא אותה להחלטה כי במסגרת הצורך להתחזק בשחקנים ישראלים טובים היא החלה במגעים לצירופו של אבי ריקן. המגן-קשר הוא לא השחקן הראשון שהקבוצה צריכה כעת מאחר ולפניו חסרים חלוץ ומגן ימני טבעי, אבל מכיוון שמדובר בשחקן קישור ורסטילי שיכול גם למלא את מקום המגן השמאלי ולעתים גם את עמדת המגן הימני (כפי שעשה לעתים בבית"ר ירושלים), החליט ג'ורדי קרויף לנסות ולצרפו.

מכבי פנתה לפ.צ. ציריך במטרה לרכוש את ריקן והציפייה היא לסגור על מחיר שינוע סביב 400 אלף יורו שכן השחקן יסיים בתום העונה את חוזהו ויהפוך שחקן חופשי ולשוויצרים אינטרס למכור כעת. ריקן צריך להיות שלם עם ההחלטה לשוב לישראל מפני שחזרה כעת תגרום להשלמת פערי מס הכנסה בין זה הנהוג בשוויץ לבין זה שבישראל. בכל הקשור לשכר, ריקן לא יהיה מקופח במכבי תל אביב וישתכר כ-300 אלף יורו. בקבוצה הגבירו הילוך בימים הקרובים ועל פי גורם במועדון המטרה היא לסגור בתוך כמה ימים עם שני ישראלים המשחקים בציריך, ריקן ומואנס דאבור.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
יצטרף למכבי תל אביב? מואנס דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully