וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: רובן פלאסה ניצח, התרסקות מפחידה לגראיינט תומאס

הספרדי הוותיק השיג את ניצחונו הראשון בקטע בטור לאחר שפרץ קדימה וברח לפלוטון, הרוכב המצוין של "טים סקיי" עף לתעלה אך הצליח איכשהו להתאושש ולסיים את הקטע. פרום ממשיך להוביל

רובן פלאסה רוכב אופניים ספרדי זוכה בקטע ה-16 בטור דה פראנס 2015. AP
פלאסה חוגג/AP

טור דה פראנס 2015 מתקרב לרגעי הסיום שלו והיום (שני), גמעו הרוכבים 201 ק"מ מתישים בין בור דה פאג' לגאפ בדרום מזרח צרפת, רגע לפני יום המנוחה השני והאחרון שלהם, אשר אחריו יגיעו רגעי ההכרעה עם הטיפוס אל הרי האלפים.

המנצח הגדול של היום היה הספרדי רובן פלאסה, שפרץ קדימה ולא הותיר לפלוטון שום סיכוי לתפוס אותו. זה היה ניצחונו הראשון אי פעם של הספרדי בן ה-35 בקטע בטור דה פראנס כאשר הוא עובר את המרחק תוך 4:30:10 שעות. חצי דקה אחרי פלאסה הגיע לקו הסיום הסלובקי פטר סגאן, שממשיך להחזיק בחולצה הירוקה למאיץ הטוב ביותר.

אלא שהדרמה האמיתית של הקטע התרחשה מעט מאחור. ראשית, אלוף השנה שעברה, האיטלקי וינצ'נזו ניבאלי, הצליח לברוח מעט למוביל כריס פרום ולקזז 20 שניות מהפער, שעומד עבורו כעת על 7:49 דקות. מעבר לכך, פרום סבל לאחר שחברו לקבוצה ואולי הרוכב הטוב ביותר של "טים סקיי" מלבדו, הבריטי גראיינט תומאס, התרסק בצורה כואבת ומפחידה במיוחד לתעלה בצד הדרך, ממש לקראת סיום הקטע. תומאס הצליח איכשהו להתאושש ולסיים את הקטע היומי וכעת ינסה לנצל את יום המנוחה על מנת להתאושש ולהמשיך בתחרות ולעזור לפרום, שיזדקק לו מאוד באלפים.

הדירוג הכללי:

1) כריס פרום, טים סקיי, 64:47:16 שעות
2) נאירו קינטנה, מוביסטאר, 3:10 דקות מאחור
3) טיג'יי ואן גרדרן, BMC רייסינג, 3:32 דקות מאחור
4) אלחנדרו ולורדה, מוביסטאר, 4:02 דקות מאחור
5) אלברטו קונטאדור, טינקוף-סאקסו, 4:23 דקות מאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully