וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוטה אישר: "ארתורו וידאל ביקש לעזוב את יובנטוס"

המנהל המקצועי של יובנטוס צייץ: "הוא הביע את רצונו לחוות חוייה אחרת במקום אחר". קשר נבחרת צ'ילה צפוי לחתום לארבע עונות בבאיירן מינכן תמורת 40 מיליון יורו ולהרוויח 6.5 מיליון יורו לעונה

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי הדיווחים בימים האחרונים על כך שארתורו וידאל עובר מיובנטוס לבאיירן מינכן, היום (שני) הגיע אישור מכיוונו של ג'וזפה מארוטה, המנהל המקצועי של הגברת הזקנה על כך שהצ'יליאני יעזוב הקיץ. מארוטה צייץ ואישר שווידאל ביקש לעזוב את הקבוצה ו"רוצה לנסות לחוות משהו חדש בקבוצה אחרת בדיוק כמו אנג'לו אוגבונה, קרלוס טבס ואנדראה פירלו".

ארתורו וידאל, שחקן יובנטוס. GettyImages
בדרך לבאיירן מינכן. וידאן/GettyImages

על פי הדיווחים בגרמניה ובאיטליה וידאל יעבור לבאיירן מינכן תמורת 40 מיליון יורו ויחתום לארבע שנים בקבוצה של פפ גווארדיולה תמורת 6.5 מיליון יורו לעונה. וידאל ייכנס בבאיירן מינכן לנעליים של בסטיאן שווינשטייגר שעזב למנצ'סטר יונייטד ויהיה הרכש השני אחרי דוגלאס קוסטה שהצטרף משחטאר דונייצק.

וידאל השחקן הרביעי שעוזב את יובנטוס העונה, אך אלגרי דאג לחזק את הסגל שלו במריו מנדז'וקיץ', סמי חדירה, פאולו דיבאלה וסימונה זאזה כך שאלופת איטליה וסגנית אלופת אירופה תציג סגל חזק מאוד גם בעונה הקרובה.

כזכור, וידאל שיחק כבר בבונדסליגה שהייתה התחנה הראשונה שלו באירופה אחרי שעזב את קולו-קולו. הצ'יליאני בן ה-28 שיחק במשך ארבע שנים בבאייר לברקוזן, בין 2007-2011. בקיץ 2011 ניסתה באיירן להחתימו, אך בסופו של דבר זה העדיף את יובנטוס. בשורות הגברת הזקנה הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, וסייע למועדון לזכות בארבע אליפויות רצופות ולהעפיל לגמר ליגת האלופות אשתקד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הציוץ של מארוטה לגבי וידאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully