וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום שדחה את ליברפול, למרות שהוא אוהד שלה מילדות ובחר בסיטי

פטריק רוברטס בן ה-18, הכוכב הצעיר שגדל בפולהאם, חתם אצל סגנית אלופת אנגליה והשאיר המומים את המייטי רדז, שהציעו לו חוזה ונתקלו בסירוב מצד מי שכל משפחתו מגיעה ממרסיסייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוברטס חותם על החוזה בסיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר הרבה מאוד שנים שליברפול מתקשה לגייס כישרונות. בקיץ הנוכחי אומנם חתמו במדי המייטי רדז כמה שחקנים מעניינים מאוד כמו רוברטו פירמינו, נת'ניאל קליין ודני אינגס (לצד ג'יימס מילנר הוותיק, שגם הוא הגיע), אולם לא מעט שחקנים בורחים מאנפילד, שם לא חגגו אליפות כבר שני עשורים וחצי.

מלבד ראחים סטרלינג, שנטש לכסף הגדול ולהצלחות של מנצ'סטר סיטי, היה הקיץ גם את המקרה של סיימון קיאר, בלם נבחרת דנמרק, שהעדיף לחתום בפנרבחצ'ה הטורקית ולא בליברפול בטענה שהוא "רוצה לזכות בתארים", אמירה שהעליבה מאוד את הקבוצה האנגלית. כעת, עוד יהלום חמק לליברפול מבין הידיים והפעם, זה כואב במיוחד.

פטריק רוברטס בן ה-18, שנרכש אתמול (ראשון) על ידי מנצ'סטר סיטי מפולהאם תמורת שני מיליון ליש"ט, נחשב לכוכב עולה בממלכה וכבר רשם שמונה הופעות וחמישה שערים במדי הנבחרת עד גיל 19. אלא שעוד לפני שסגנית האלופה השיגה את רוברטס, הייתה זו ליברפול שהציעה לו חוזה אצלה.

באנפילד היו בטוחים שהם יצליחו להשיג את רוברטס מהסיבה הפשוטה הזו: כל המשפחה של רוברטס מגיעה ממרסיסייד והוא היה אוהד גדול של ליברפול כאשר היה ילד, זאת למרות שהוא עצמו נולד וגדל במערב לונדון. בליברפול היו המומים מהדחייה שקיבלו מרוברטס ואולי זו עוד דוגמה לנפילה הכואבת של מי שהייתה בעבר האימפריה הגדולה באנגליה ואחת הגדולות באירופה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully