וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אלישי כדיר חתם לשנתיים נוספות

הסנטר שהעמיד ממוצעים של 12.3 נק' ו-7.2 ריב' בעונה החולפת ממשיך בקבוצה. הרציקוביץ': "הוא לא מסוג השחקנים שמוותרים עליהם". אם שלומי הרוש לא יצטרף, תמיר אריאלי מועמד להחליפו

הפועל אילת סגנית האלופה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה והיום (שני) הקבוצה הודיעה על החתמתו של סנטר הקבוצה בשנה וחצי האחרונות, אלישי כדיר, לשתי עונות נוספות במועדון. תמתו של כדיר נובעת מרצונה של הקבוצה לשוב ולהשתלב בצמרת הליגה ובמקביל לשמור על המשכיות במצבת הישראלים. בעונה החולפת העמיד כדיר ממוצעים של 12.3 נק' ו-7.2 ריב' והיה מהשחקנים הבולטים בשלבים המכריעים של העונה. כדיר מצטרף לאפיק ניסים ועמית שמחון שממשיכים אף הם לעונה נוספות בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב, נייט לינהארט, נאבק בשחקן הפועל אילת, אלישי כדיר. ברני ארדוב
נשאר באילת. כדיר/ברני ארדוב

אלישי כדיר התייחס היום להחתמה: "זה לא סוד שאני מאוד אוהב את אילת ומאוד נהנה לשחק בקבוצה, חשוב לי מאוד, גם בפן האישי, לשמור על יציבות והמשכיות. יש לנו קבוצה נהדרת ואני שמח להמשיך".

בעלי הקבוצה, דורון הרציקוביץ': "אלישי הוא לא מסוג השחקנים שמוותרים עליהם בקלות, הוא היה אחת הסיבות המרכזיות להצלחה שלנו בעונה החולפת והוא מסוג השחקנים שתמיד תרצה בצד שלך".

בתוך כך, באילת יחכו להתפתחויות בימים הקרובים בסוגיית שלומי הרוש. בשלב זה לא בקבוצה בחנו את נושא דמי ההשבחה מבחינה משפטית ואם יוחלט לרדת מהשחקן, מי שנחשב למועמד מוביל להחליפו הוא תמיר אריאלי ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה. אם אילת תבחר לרדת מהרוש, מי שמעוניינת לצרפו היא עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully