וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני לא מתאמן עם חבריו בוויטסה: "זקוק לזמן כדי להסתגל"

ויטסה מתכוננת למשחק מול סאות'המפטון במוקדמות הליגה האירופית, שרן ייני עורך בינתיים רק אימונים אישיים. מאמן הקבוצה: "מאכזב שהוא לא איתנו, הוא צריך להתרגל לשיטה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: ליאור קירשנר

ויטסה ארנהם מתכוננת למפגש הפיקנטי שלה מול סאות'המפטון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כשהקבוצה ההולנדית תפגוש את מאמן הסיינטס רונאלד קומאן, מאמן המועדון לשעבר. המשחק הראשון של הקבוצה של שרן ייני מול היריבה האנגלית ייערך בסאות'המפטון ב-30 ביולי, כשהגומלין ייערך בהולנד שבוע אחרי זה, ב-6 באוגוסט.

שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
במעמד אחר. ייני/GettyImages

עם זאת, בוויטסה מדווחים היום (שני) כי שרן ייני לא מתאמן עם חבריו ועורך אימונים אישיים. קפטן מכבי תל אביב לשעבר, שהצטרף הקיץ לקבוצה ההולנדית, "מתאמן לבד כבר כמה ימים כדי שיוכל להסתגל לשיטת המשחק של הקבוצה", כך נמסר מהמועדון, "עוזרי המאמן מנסים לעזור לו". מאמן ויטסה פטר בוס אמר בנושא: "זה מאכזב ששרן לא יכול לשחק איתנו השבוע, כי הוא זקוק לזמן על מנת להתרגל לשיטה שלנו".

יש לציין כי גם דנילו פנטיץ', החלוץ הסרבי הכישרוני בן ה-18 שמושאל מצ'לסי, וגם איזי בראון, האנגלי בן ה-18 שמושאל גם הוא מצ'לסי (שמנהלת קשרים הדוקים עם ויטסה), עדיין "זקוקים לעוד זמן כדי להתרגל לקבוצה", על פי המאמן בוס.

הליגה ההולנדית נפתחת ב-8 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully