וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה העלתה לבוגרים את תומר לוינסון, נער בן 15

20.7.2015 / 12:33

מהלך נדיר בכדורסל הישראלי: לוינסון (2.03), שכיכב בעונה שעברה מול נערים שגדולים ממנו בארבע שנים, יהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה. עופר ברקוביץ': "לא מדובר בגימיק". צפו בביצועיו

יח"צ - חד פעמי

בוידאו: קליפ עם ביצועים של לוינסון מהעונה החולפת

חיזוק מפתיע לסגל של עירוני נס ציונה: הכתומים הודיעו היום (שני) כי תומר לוינסון, שחקן קבוצת הנערים והנוער של המועדון יהיה בסגל הקבוצה הבוגרת במהלך העונה הקרובה, על אף העובדה שהוא בן 15 בלבד. בעונה החולפת, כשהוא בן 14 בלבד, היה לוינסון חלק מרכזי מקבוצת הנוער לאומית של המועדון, כשהוא צעיר מחלק מהשחקנים בארבע שנים.

לוינסון (2.03), המשחק בעמדות הפורוורד, ניחן בקליעה מצוינת מכל הטווחים, ראיית מגרש טובה ויכולת מסירה מרשימה לילד בגילו. לוינסון משתייך לסגל נבחרת הקדטים המתכוננת לאליפות אירופה שתיערך בליטא בחודש אוגוסט. מדובר במהלך די נדיר בכדורסל הישראלי. ישנן מעט דוגמאות מן העבר על שחקנים שקיבלו דקות בגיל צעיר במיוחד בליגה הבכירה, כולל גיא גודס, עדי גורדון וטל בורשטיין.

תומר לוינסון, עירוני נס ציונה. אביב שוויקה,
מהלך נדיר. לוינסון, במרכז התמונה/אביב שוויקה

"תומר ילד מוכשר שגדל במועדון מגיל חמש ומשתייך לנבחרת הקדטים", סיפר עופר ברקוביץ', המנהל המקצועי של נס ציונה. "אנו רואים בו שחקן עם פוטנציאל גבוה ומעלים אותו לסגל הקבוצה הבוגרת על מנת להשתפשף וללמוד כדורסל מהשחקנים הסובבים אותו וצוות האימון ואנו בטוחים שבראייה עתידית המהלך הזה יעזור לו להיות שחקן מוביל בכדורסל הישראלי. לא מדובר בגימיק, נהוג לעשות זאת בהרבה מאוד מדינות באירופה ואנו רואים בדרך זו את מסלול ההתקדמות הנכון עבורו".

אם ישותף לוינסון באחד המשחקים הרשמיים של הקבוצה בחודש אוקטובר הוא יהיה השחקן הצעיר השני בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי. מוטי דניאל שיחק את משחקו הראשון בליגת העל בשנת 1978 כשהוא בן 15 וחודש, בעוד שגיא גודס שיחק את משחקו הראשון בליגת העל בשנת 1985, בגיל 15 ושישה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully