וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרי טיילור הודיע למכבי תל אביב: לא אחתום בשלב זה

20.7.2015 / 11:29

הסווינגמן האמריקאי-שבדי, שהגיע להבנות עם הצהובים, מעוניין למצות אופציות אחרות. בקבוצה מעריכים כי קיבל הצעה מקבוצת NBA. במועדון מתלבטים אם להשאיר או להשאיל את דראגן בנדר

AP

קטנים הסיכויים שג'פרי טיילור יצטרף למכבי תל אביב. הסווינגמן השבדי-אמריקאי, שהגיע להבנות עם הקבוצה במהלך סוף השבוע, הודיע אמש (ראשון) באמצעות סוכנו האמריקאי להנהלת הקבוצה כי בשלב זה לא יחתום במועדון, וכי הוא מעוניין למצות אופציות אחרות שיש על השולחן. גורמים במכבי תל אביב העריכו הבוקר כי טיילור קיבל הצעה לחוזה לא מובטח מקבוצה ב-NBA ויעדיף לנסות את מזלו פעם נוספת בליגה הטובה בעולם. במכבי יפנו כעת לאופציות אחרות שקיימות בשוק השחקנים, ומקווים לצרף זר חמישי לסגל בתקופה הקרובה. כמו כן, בקבוצה ממשיכים להתלבט האם להשאיר את דראגן בנדר בסגל כזר שישי או להשאיל אותו לקבוצה באירופה. בחוזהו של בנדר בן ה-18, מצוין כי השנה יצטרך להשתלב בקבוצה מליגה ראשונה.

שחקן שארלוט, ג'פרי טיילור. AP
מתרחק. טיילור/AP

הסווינגמן, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בשארלוט, הוא בנו של כדורסלן העבר ג'ף טיילור והוא נולד בשבדיה כשאביו שיחק שם. הוא חי במדינה הסקנדינבית עד 2006 ובראיון איתו בעבר אמר ש"כששואלים אותי מאיפה אני, אני עונה שמשבדיה". הוא לבש את מדי הנבחרות הצעירות של שבדיה בטורנירים השונים בעבר ובספטמבר 2013 הוא אף ייצג את הנבחרת הבוגרת ביורובאסקט. את אותו טורניר סיים עם 21.2 נקודות בממוצע למשחק.

בשנה שעברה עלה טיילור לכותרות לאחר שתקף את בת זוגו בחדר בית מלון. הוא הואשם בתקיפה ובהשחתת רכוש, ספג עונש של שנה וחצי מאסר על תנאי ונקנס ב-200 אלף דולרים. בנוסף, הנהלת ה-NBA החליטה להשעותו מ-24 משחקים. טיילור שיחק במכללת ואנדרבילט במשך ארבע שנים ובכולן העמיד ממוצעי נקודות דו ספרתיים. שנת הסניור שלו הייתה המוצלחת מכולן והוא קלע 16.1 נקודות והוריד 5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. באותה שנה, 2012, הקומודורס הגיעו לסיבוב השלישי בטורניר ה-NCAA.

טיילור נבחר במקום ה-31 בדראפט 2012. בליגת הכדורסל הטובה בעולם, טיילור העמיד ממוצעים של 6.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים ב-19.4 דקות משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דראגן בנדר, עירוני רמת גן. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מתלבטת. בנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully