וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי צפוי לפתוח כחלוץ מול היברניאנס

20.7.2015 / 21:51

קשר מכבי תל אביב יעלה בהתקפה של יוקאנוביץ', שצפוי לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה (20:30, ספורט 1). זהבי: "עוד לא התחילה העונה, וכבר חותכים את יוקאנוביץ'". המאמן: "אין לי כוונה לעזוב אם נודח". צפו: בלומפילד מוכן לקאמבק

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב רוצה לתקן את הרושם שהשאירה בשבוע שעבר, במשחק פתיחת העונה מול היברניאנס המלטזית בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, בו הפסידה 2:1. הצהובים ערכו היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין, בו ינסו למחוק את הפער מהמשחק הקודם ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי, שם ממתינה ויקטוריה פלזן הצ'כית, כפי שנקבע בהגרלה ביום שישי. מאוחר יותר ערכו הצהובים אימון לקראת המשחק. דן איינבינדר, שלא מוצא קבוצה, התאמן בצד בנפרד מחבריו.

האתר הרשמי של מכבי תל אביב מתכונן: אירופה חוזרת לבלומפילד

ערן זהבי, שלא פתח במשחק הקודם מול המלטזים, צפוי לפתוח בחוד של יוקאנוביץ', שצפוי להעלות במערך שונה הכולל ארבעה שחקני הגנה.

הרכב משוער מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יובל שפונגין, טל בן חיים, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגייבור, דור מיכה, טל בן חיים, ערן זהבי.

הרכב משוער היברניאנס: יורגן בורג, אנדרה אגיוס, רודולפו סוארס, רוי, ג'קסון לימה, ביורן כריסטנסן, קלייטון פאילה, מרסלו דיאס, אנדרו כהן, ז'ורז'יניו, גילמאר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', עם שחקן הקבוצה ערן זהבי. קובי אליהו
חייבים לתקן. יוקאנוביץ' וזהבי/קובי אליהו

"נהיה חייבים לשפר את המשחק שלנו", אמר סלאבישה יוקאנוביץ' בפתח דבריוץ "יש לנו המון מה לשפר. אני מבין היטב שהיכולת שהראינו זאת לא היכולת של מכבי תל אביב".

על המערך בו פתח: "פתחנו את המשחק די טוב, אבל במחצית השנייה היינו הקבוצה היותר חלשה על כר הדשא. לא היה שינוי טקטי בין המחציות. אולי המערך היה טיפה שונה ממה שהתרגלו במכבי תל אביב, ואולי הייתי צריך לקחת צעד אחורה במה שניסיתי. המערך לא עבד טוב במיוחד במלטה, לכן צריך למצוא פיתרון אחר".

על הרכש: "אני מעדיף לא לדבר על זה. אחרי המשחק אענה על זה. כרגע מה שחשוב זה המשחק שעומד לפנינו. אני מפוקס רק במשחק. נותר רק יום אחד, אי אפשר להתעסק בדברים אחרים".

על ערן זהבי: "בדרך כלל כששחקנים לא נמצאים במצב פיזי מספיק טוב אני לא משתמש בהם. ערן חשוב מאוד עבורנו, אבל טכנית לא היה אפשר לשתף אותו. ניסינו להגן עליו, כי אם היה משחק זה היה מסכן אותו".

על מה שאמר לשחקנים אחרי המשחק: "אחרי המשחק אמרתי לשחקנים שאנחנו מכבי תל אביב, שאנחנו הקבוצה הכי טובה בישראל ושאנחנו צריכים להיות טובים יותר. יש לי הרבה אחריות בנושא הזה, אבל מה שאמרתי להם בדיוק יישאר בינינו".

על הטקטיקה במשחק הקרוב: "נצטרך להיות במאה אחוז, אסור להסתפק ב-0:1. לעיני הקהל שלנו בבלומפילד אפשר להיראות טוב. ננסה לתקוף, לכבוש שערים. לא ננסה לכבוש אחד וזהו. נלחץ אותם כבר מההתחלה וננסה לנצח את המשחק. אני מכבד את היברניאנס, הגיע להם לנצח במשחק הראשון, אבל צריך ללחוץ אותם כבר מההתחלה".

על האפשרות של הדחה ואם יעזוב בעקבותיה: "אני לא מתכוון לעזוב את מכבי תל אביב, חתמתי על חוזה לא מזמן. אני נמצא כאן פחות מארבעה שבועות ויש לנו תוכניות גדולות שמתקדמות לאט. אני לי כוונה לעזוב".

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
לא מתכוון להתפטר. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

ערן זהבי על מינויו לקפטן: "זה כבוד גדול מאוד בשבילי. זה נתן לי עוד נקודה שמראה לי שהמועדון מאמין בי לא רק מקצועית. זה עניין מחייב".

על מעמדו של יוקאנוביץ': "חותכים פה כל כך מהר, עוד לא עלינו בכלל למשחק. זאת שאלה לגיטימית מבחינתכם אבל אנחנו רחוקים מהדחה, אז בואו נירגע קצת".

על הפציעה: "קיבלתי מכה בשריר שהתפתחה למשהו מעבר. כרגע אני פה, אני יכול לשחק וזה הכי חשוב".

על הרעב של מכבי תל אביב: "אני לא מרגיש שיש בעיה בנושא הזה. אין זחיחות בקבוצה. מה שהיה בעונה הקודמת זה היסטוריה. קיבלנו ביקורות ובצדק, אבל כל יום בכדורגל צריך להתחיל מההתחלה ואי אפשר לזכור מה עשית יום לפני או בעונה שעברה. כל שחקן רוצה לשחק במסגרת אירופית, זה הזמן לנסות להשיג את זה. אני מרגיש שהשחקנים מבינים את זה. ההפסד לא אומר שהשחקנים באו זחוחים ולא הבינו מה צריך לעשות. כל העונה שעברה עבדנו בשביל הרגע הזה, אנחנו חייבים להשיג את זה".

על תפקודו כחלוץ והעובדה שכולם משתמשים בשיטה של פאקו: "חלוץ מדומה זה תפקיד טוב. אני לא יודע אם אשחק את התפקיד את זה, אבל כשאני חלוץ אני חלוץ. שיחקתי ככה בעונה שעברה ונהניתי מזה. זה גם עשה טוב לקבוצה, אז אם יגידו לי לשחק ככה, אז אעשה את זה גם העונה. אני לא חושב שמכבי תל אביב תלויה בי, במחנה האימונים עשינו שלושה משחקים טובים בלעדיי. מכבי תל אביב יכולה להסתדר גם בלעדיי".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. קובי אליהו
ליגת העל חשובה יותר. זהבי/קובי אליהו

על ההפסד: "לפעמים אתה מתקשה מול קבוצות שלא ציפית להתקשות מולם. לעלות לליגת האלופות זה ממש לא קל. יש מועדונים בעולם שלא מצליחים לעבור את המוקדמות אפילו כשזה נראה קל. אני מקווה שזה לא יקרה לנו, אבל גם בהפועל תל אביב הגענו לליגת האלופות עם הרבה מזל. אבל בואו נשים את הדברים על השולחן, הליגה הישראלית יותר חשובה, כי לליגת האלופות תמיד אפשר להגיע".

על העובדה שלא בוצע חיזוק: "אני חושב שהיה חשוב מאוד לשמור על הסגל. אם תלך אחורה לאורך השנים תראה שקבוצות ישראליות שהצליחו במשך שנתיים או שלוש סבלו מעזיבות של שחקנים לאירופה. אצלנו הצליחו להשאיר את כולם. ברור שתמיד צריך ריענון, אבל להביא שמות שלא ישדרגו את הקבוצה זה לא נחוץ. אם יגיע שחקן שישדרג את מכבי תל אביב, זה מצוין, אבל אם לא, לא צריכים לעשות שינויים גדולים".

על בית"ר ירושלים: "הייתה תקרית לא נעימה ולא יפה למדינת ישראל. גם ככה לא הכי אוהבים אותנו בעולם, אז לא נעים שפותחים כל מהדורת חדשות ככה. אני רק יכול להצטער בשביל בית"ר ירושלים".

על גילי ורמוט: "גילי התאקלם מצוין מבחינה חברתית. הוא יתרום לנו הרבה. רק התחילה העונה, אז בואו נחכה ונראה איך זה מתפתח".

על הכוח של בלומפילד: "בבלומפילד זה אופרה אחרת. התגעגענו לבלומפילד. חיכינו לשחק במסגרת אירופית בבלומפילד. אני מאמין שנציג את היכולת הטובה שלנו ובשבוע הבא ניפגש פה בזמן שנתכונן למשחק קצת יותר קשה".

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
מוכנים לאתגר. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

בנושא אחר, כרטיס לכל כיס, בשיתוף עם ארגוני האוהדים הצליחו להוריד את מחירי המוצרים השונים במזנונים המפוזרים באצטדיוני כדורגל באזור המרכז, כולל במשחק מחר בו תארח מכבי תל אביב את היברניאנס בבלומפילד. כצעד ראשון הוחלט על הוזלה של שלושה מוצרי יסוד - מים יעלו 5 שקלים במקום 10 שקלים ובייגלה ופיתה עם חומוס יעלו 8 שקלים במקום 10 שקלים.

שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט. קובי אליהו
התאקלם או לא? ורמוט/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב, ברק יצחקי, נוסא איגייבור. קובי אליהו
איגייבור עם יצחקי/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב, איתן טיבי, טל בן חיים. קובי אליהו
בן חיים וטיבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully