וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית"ר ירושלים מספיק חשובה כדי שבכירים יתפנו לפגישה על עתידה"

20.7.2015 / 6:49

במועדון ממשיכים לנסות ליזום פגישה עם ראש הממשלה ושרת הספורט, בינתיים טביב משהה את הפגישה עם קרויף על מכירת אזולאי ודסה לפני שיממש את איומו לעזוב. בקבוצה תקפו את ראש העיר: "עשה סיבוב על האוהדים רק כדי לעקוץ את טביב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפגישה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לנציגי עמותת אוהדי בית"ר ירושלים אתמול (ראשון) וההודעה בסיומה הרתיחה לא מעט אנשים במועדון. גורמים בבית"ר לא היססו לתקוף את ראש העיר ואמרו: "את ההודעה שיילחם באלימות וגזענות הוא כבר הוציא בבוקר שאחרי המשחק בשרלרואה, הוא לא היה צריך להזמין את עמותת האוהדים לאירוע שואו-אוף ולעשות עליהם סיבוב. הוא עשה את הכל בשביל החלק האחרון של ההודעה, העקיצה לאלי טביב וזה פשוט מביש שזה מה שהוא מתעסק בו במצב הנוכחי".

אותו גורם הוסיף: "זה ששניהם לא סובלים אחד את השני זה ברור. גם אם טביב הוא לא האיש הראוי בעיני ברקת, במצב הנוכחי ובסיטואציה הנוכחית הוא צריך לשים את האגו והאינטרסים בצד ולפעול באמת למען בית"ר ולמלחמה באלימות וגזענות. הוא נעלם בשנה שעברה ועכשיו התעורר כי ראה ששרת הספורט וראש הממשלה עושים זאת. עדיף שישמור על שקט, הוא כבר לא רלוונטי בנושא". גם בסביבתו של ראש עיריית ירושלים היו רוצים לראות אותו מוריד את נושא בית"ר מסדר היום שלו ואמרו: "זה לא עושה לו טוב, עדיף שאחרים יתעסקו בזה. בכל פעם שקורה משהו דברים יוצאים רע וזה לא תורם לראש העיר ולא לבית"ר.

ברקת ועמותת האוהדים לטביב: "שחרר את בית"ר בחינם"

ניר ברקת, אלי טביב במסיבת פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"עדיף שישמור על שקט, הוא כבר לא רלוונטי בנושא". ברקת עם טביב/קובי אליהו

ביממה האחרונה ישנם ניסיונות להביא לפגישה בין טביב לשרת הספורט מירי רגב ואולי גם לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. גורם המתווך בין הצדדים אמר: "בית"ר ירושלים מספיק חשובה בכדי שאנשים בכירים יפנו זמן לפגישה למען עתיד בית"ר ירושלים. כרגע טביב מרגיש חסר אונים מול האלימות והגזענות ואם המצב לא ישתנה הוא פשוט יחל במכירת שחקנים".

ג'ורדי קרויף מעוניין להיפגש עם טביב בנוגע לאלי דסה ושלומי אזולאי, אך בשלב זה הבעלים משהה את הפגישה, כמו גם בנוגע להתעניינות בדובב גבאי ועומר אצילי. נראה כי טביב ימתין עוד כמה ימים לראות האם יש סיכוי לשינוי בגישה של הרשויות בהתמודדות עם האלימות והגזענות ובמידה וזה לא יקרה, יממש סופית את החלטתו ויחל בתהליך מכירת שחקנים ועזיבת המועדון.


בצל אי הודאות לגבי עתיד אלי טביב בבית"ר ירושלים והעובדה שאלי דסה ושלומי אזולאי עדיין לא נמכרו, לוואלה ספורט נודע שהקבוצות הגדולות החלו ללטוש עיניים לעבר שני שחקנים ישראלים נוספים בבית"ר והם עומר אצילי ולידור כהן. אצילי מבוקש על ידי מספר קבוצות כשבמקרה של כהן השחקן כבר זכה לגישושים מלא מעט קבוצות גדולות כשגם גורמים במכבי תל אביב ומכבי חיפה העלו את שמו כמועמד אפשרי.

במקביל יתר השחקנים נמצאים בחוסר ודאות מוחלט, כאשר רבים מהם מתכוונים לדרוש הבהרות מטביב לגבי איכות הקבוצה ועתידם הכלכלי. "זו בעיה שאנחנו שומעים דברים רק מהתקשורת", אמר שחקן בקבוצה. "סלובו ביקש מאיתנו לשים הכל בצד אבל זה לא פשוט כשאתה שומע שהבעלים עוזב ואף אחד לא נותן הבהרות מה הולך לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

בית"ר חזרה אתמול להתאמן. הקשר הניגרי שהגיע להתרשמות סמואל אורוולו ערך אימון ראשון. בצוות המקצועי סיפרו כי מדובר בשחקן כנף מהיר וזריז אך רק לאחר שבוע-שבועיים של אימונים וככל הנראה גם משחק אימון תתקבל תמונת מצב לגביו.

לקראת המשחק ביום חמישי נגד שרלרואה אמר סלובודאן דראפיץ' לשחקנים: "חייבים לשים הכל בצד ולהתרכז במשחק ובמשימה שלנו. בכדורגל היו דברים מעולם, בואו נתרכז בכדורגל כמו גברים ונעשה את המקסימום. ברור שהמצב לא פשוט אבל בואו נהיה חזקים ונעבור את הימים האלה".

מי שייעדרו מהמשחק הם אלי דסה ופאבלו דה לוקאס המורחקים וכמו כן עומר נחמני ונס זמיר המוצהבים. תומר ירוחם אמור לפתוח בהרכב במקומו של דסה כאשר לידור כהן או איציק כהן יפתחו במקומו של נחמני. ולאד מוראר יסיים מחר את האנטיביוטיקה שקיבל לדלקת בשלפוחית השתן ויחזור לאימונים בהדרגה.

היום ומחר ימשיכו להיחקר אוהדים במשטרת מוריה. אתמול הורחקו שני אוהדים ל-30 יום כאשר בבית"ר רוצים להגיע להבנות עם המשטרה על "רשימה שחורה" בה כמה עשרות אוהדים בעייתיים יורחקו ממשחקי הקבוצה לתקופה ארוכה.

בינתיים פרסמה קבוצת הכדורסל של בית"ר ירושלים הודעה בה נכתב: "בישיבה שקיימה אמש הנהלת הקבוצה הוחלט כי אם אלי טביב יחליט למסור את קבוצת הכדורגל ללא תמורה, תקח על עצמה העמותה את ניהול הקבוצה. החלטה זאת התקבלה לאור קריאתו של ראש העיר ברקת לטביב להעביר את הקבוצה באופן מיידי לבעלים חדשים ללא תמורה. לאור ארועי השבוע האחרון בעמותת הכדורסל רואים חשיבות גדולה בהמשך פעילות מועדון הכדורגל, והביעו רצון לקחת את הקבוצה תחת חסותם. עוד בישיבה הוחלטו על הקמת צוות שיכין תוכנית פעולה חינוכית למיגור האלימות שתכלול הסברה באמצעי המדיה, והרצאות בבתי הספר בירושלים.
בהנהלת הקבוצה רואים את המשבר הנוכחי כנקודת משען שתאפשר למנף את הארועים האלה והפוך את בית"ר ירושלים לחזקה יותר, מאוחדת יותר. קבוצה שתהווה דוגמא ומופת לאוהדי הספורט בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully