וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת ועמותת האוהדים לטביב: שחרר את בית"ר ללא תמורה

19.7.2015 / 19:38

ראש העיר נפגש עם ראשי העמותה, וביחד הבהירו הצדדים כי הם "קוראים לטביב להעביר את הקבוצה לבעלים חדשים בחינם". השחקנים חזרו להתאמן, דראפיץ' אמר להם: "שימו הכל בצד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר חזרה להתאמן היום (ראשון) לראשונה מאז חזרה משרלרואה ולאור האירועים שהתרחשו סביב המשחק. המאמן סלובודאן דראפיץ' כינס את השחקנים ואמר להם: "אנחנו צריכים לשים הכול בצד ולהתרכז בגומלין מול שרלרואה. כל האווירה הזו וחוסר הוודאות לא נעימים, אבל נקווה שהכול ייפתר לטובה כבר בימים הקרובים".

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל). יוסי ציפקיס
אלי דסה מגיע לאימון/יוסי ציפקיס

פאבלו דה לוקאס חזר מספרד והתאמן עם הקבוצה, כמו גם הקשר הניגרי הנבחן סמואל אורוולו שעבר בדיקות רפואיות וערך אימון בכורה. שניר משען, שחתם על החוזה ביום רביעי האחרון, ערך גם הוא אימון בכורה. בן רהב הגיע כדי להיפרד מחבריו ולאחר מכן דיבר בכלי התקשורת.

שחקני בית"ר היו בהלם ולא בטוחים מה צופן העתיד והאם יצטרכו לחפש קבוצות חדשות. התחושות במועדון הן שאחרי כל העבודה שהשקיע אלי טביב בקיץ, במידה שיקבל עזרה בטיפול באלימות מצד שרת הספורט ואפילו ראש הממשלה, הוא יחזור בו מהודעת העזיבה. ישנה אפשרות שטביב יישאר וימכור את אחד משחקניה הבכירים של הקבוצה, קרי אלי דסה או שלומי אזולאי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שחקני בית"ר באימון/יוסי ציפקיס

בתוך כך, ראש עיריית ירושלים נפגש הערב עם חברי עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים מתוך דאגה למצב הקבוצה. בפגישה הבהיר ראש העיר שיינקטו צעדים דרסטים בשיתוף משרד הספורט והמשטרה נגד האלימות והגזענות שדבקו בקבוצה על ידי קומץ אוהדים קיצוניים. בנוסף, אמר ברקת שהוא שמח לשמוע שעמותת האוהדים גינתה בכל תוקף והודיעה שבכוונתה להצטרף למלחמה באוהדים האלימים והגזענים.

ביחס לעתיד המועדון, ראש העיר ועמותת האוהדים הביעו חשש כבד מהצהרותיו של אלי טביב לגבי פירוק הקבוצה מנכסיה ומשיכת כספים על ידי הבעלים מהמועדון. ראש העיר ועמותת האוהדים קוראים לאלי טביב להעביר את הקבוצה לבעלים חדשים ללא תמורה, כפי שקיבל אותה מארקדי גאידמק או לחילופין להשקיע כספים בקבוצה ולהצעיד אותה קדימה כראוי למועדון בית"ר ירושלים.

גורם בעמותה הבהיר הערב: "שלא יובן לא נכון, העמותה רוצה לראות את אלי טביב ממשיך במועדון, הוא שומר על הקבוצה ונכסיה ויחד כולנו נילחם באלימות ובגזענות. בהודעה של ניר ברקת הובע חשש מהצהרת טביב לפיה ימנה נאמן וימכור את נכסי הקבוצה, מה שיביא לקריסת המועדון".

שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שחקני בית"ר/יוסי ציפקיס

אגב, ארגון "לה פמיליה" פרסם היום סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, שבו הוא תוקף את השרה רגב. "לחברת הכנסת מירי גרב, כנראה ששכחת מה זה להיות מותקפת על ידי התקשורת ובעתיד יחזרו להטפל גם אליך", נכתב, תוך האשמות לדברים שכביכול אמרה במהלך ביקור ביציע.

זה היה מתבקש אז התייחסותנו לארועי שרלרואה, התייחסות ראשונה ואחרונה;- לכל גופי התקשורת שמנסים לקבל את תגובת הארגון, אז ...

Posted by La-Familia on Sunday, July 19, 2015
סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים (שמאל). יוסי ציפקיס
דראפיץ' באימון/יוסי ציפקיס
סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
דראפיץ'/יוסי ציפקיס
אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם דושאן מאטוביץ', סלובודאן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
דסה ומאטוביץ' עם דראפיץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully