וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טיי לוסון עובר ליוסטון, מקדניאלס חתם לשלוש עונות נוספות

יממה סוערת ברוקטס: הגארד הפרובלמטי של דנבר, שנכנס לתוכנית גמילה מאלכוהול, יעבור לטקסס תמורת ארבעה שחקנים ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2016. הגארד בן ה-22 יקבל 10 מיליון דולר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: ביצועיו של קריסטאפס פורזינגיס

עוד עסקה גדולה ב-NBA: הכתב הבכיר של ESPN, מארק שטיין, מדווח הבוקר (שני) כי טיי לוסון עוזב את דנבר ומצטרף לקבוצה המסקרנת שנבנית ביוסטון. בתמורה לגארד הפרובלמטי, שנעצר השבוע בפעם השנייה תוך שנה על נהיגה בשכרות ונכנס לתוכנית גמילה, הנאגטס צפויים לקבל שורה של חוזים לא מובטחים של קוסטאס פפאניקולאו, פבלו פריג'יוני, ג'ואי דורסי וניק ג'ונסון, לצד בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2016. בנוסף ללוסון, הרוקטס יקבלו גם בחירת סביבו שני בדראפט 2017.

אתמול (ראשון), כך על פי דיווחים, יוסטון הגיעה לסיכום עם קיי ג'יי מקדניאלס על חוזה חדש. שחקן השנה השנייה שהגיע לרוקטס בשלהי עונת הרוקי שלו מפילדלפיה אמור לחתום רשמית על חוזה בן 10 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. הגארד האתלטי (22, 1.98 מ') שנבחר במקום ה-32 של דראפט 2012 התחיל את עונת הרוקי שלו בצורה נהדרת אך נחלש במעט ונשלח ליוסטון, בשורותיה מיעט לשחק. בסך הכל, עונתו הראשונה בליגה הסתיימה עם ממוצעים של 7.9 נקודות, 3.2 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-1.1 חסימות למשחק.

טיי לוסון, דנבר נאגטס. AP
יוסטון תרוויח מההפקר? לוסון/AP

* דרק פישר התבקש להתייחס להשוואות בין בחירת הדראפט הגבוהה שלו קריסטאפס פורזינגיס ופאו גאסול בצעירותו ואמר: "אני מאוד לא אוהב לעשות את זה לפני שמישהו אפילו שיחק משחק טרום עונה, אבל הייתי אומר שיש נקודות דמיון באופי, פאו הוא אדם מדהים וקריסטאפס מאותו סוג, הוא חבר טוב לקבוצה, כיף להיות לידו, הוא עובד קשה ורוצה להיות הכי טוב. הקריירה שלו כבר תטפל בעצמה בגלל הדברים הללו. הוא לא מפחד, לא מפחד מלהיות בניו יורק, מלהתחרות, וקיבלנו את האישור לכך בשבוע האחרון. אנחנו אוהבים את זה".

* אנדראה ברניאני אמר על ההחלטה לחתום בברוקלין: "אני מאוד ממוקד, אני רוצה לשחק עונה שלמה ללא הפסקה, מההתחלה עד הסוף. אני מתכנן להפוך לשחקן חשוב בנטס בשנים הקרובות, שחקן שהחברים שלו יכולים לסמוך עליו בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully