וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוקאנוביץ' ישנה את המערך, זהבי צפוי לפתוח כחלוץ

19.7.2015 / 20:33

המאמן הסרבי נוטה לחזור לשיטה של פאקו ולפתוח מול היברניאנס עם כוכבו בחוד ועם ארבעה שחקני הגנה. טיבי עלול לשלם את המחיר. הצהובים הגיעו להבנות עם דאבור, פערים עם גראסהפורס

אתר רשמי

מכבי תל אביב וגראסהופרס נכנסו למו"מ אינטנסיבי במטרה לסגור את העברתו של מונאס דאבור. על אף שהחלוץ כבש היום (ראשון) שער ובישל שניים נוספים בניצחון השוויצרים במחזור הפתיחה של הליגה (3:5 על תון), גראסהופרס מבינה שבשל הבעיות הכלכליות שלה, היא צריכה למכור אותו וכנראה שההצעה מישראל היא הטובה ביותר.

בשלב זה קיימים פערים בין הצדדים, אבל במכבי תל אביב החליטו באופן סופי ללכת על החלוץ בכל הכוח והקציבו לעסקה כ-1.5 מיליון יורו דמי העברה. בשיחות שנערכו בשבוע שעבר בין נציגיו של דאבור לבין מכבי תל אביב הגיעו הצדדים להבנה על מתווה החוזה של החלוץ ולפיו דאבור ישתכר בשלוש שנים 1.5 מיליון יורו נטו. משמעות הדבר היא שהעסקה כולה תסתכם בכשלושה מיליון יורו וזאת כמובן אם השוויצרים יסכימו למכור את החלוץ ב-1.5 מיליון יורו. במכבי מקווים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר כדי שדאבור יוכל לשחק עם הקבוצה מול ויקטוריה פלזן, במידה שהצהובים יעברו ביום שלישי את היברניאנס ממלטה.

כרגע יש פער של 600 אלף יורו בין מכבי תל אביב לגראסהופרס. כאמור, מכבי מציעה 1.5 מיליון יורו, בעוד השוויצרים, שדרשו בהתחלה 3 מיליון יורו, הסכימו לרדת ל-2.7 מיליון יורו, וכעת ל-2.1 מיליון יורו.

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
חוזר למדים הצהובים? דאבור/אתר רשמי, blauwiis

ההפסד להיברניאנס בשבוע שעבר, תוך כדי החלפת מערך הקבוצה ומשחק עם שלושה בלמים, גרמו ככל הנראה לסלבישה יוקאנוביץ' להבין שבשלב הזה, הוא עדיין צריך להסתמך על מה שמכירים במכבי תל אביב הכי טוב. באימון הבוקר (ראשון) כבר תרגל הסרבי מערך זהה לזה שפאקו אייסטרן שיחק איתו בעונה שעברה. ערן זהבי שמתאמן בצורה מלאה וצפוי לפתוח בהרכב מחרתיים, תופקד כחלוץ, כאשר בקישור שוב מוצבת השלישייה הכוללת את גל אלברמן, נוסא איגייבור וניקולה מיטרוביץ'.

על פי המסתמן, יוקאנוביץ' יחזור לקו אחד של ארבע שחקני הגנה, כאשר ההעדפה מבין שלושת הבלמים היא לטל בן חיים וקרלוס גרסיה. כמו כן, נראה שהמאמן יעדיף את יובל שפונגין כמגן ימני ולא את איתן טיבי בעמדה זו. חשוב להדגיש כי מיד אחרי שהקבוצה חזרה לארץ ממלטה, ערך יוקאנוביץ' אסיפה קצרה עם השחקנים במהלכה אמר: "אני לוקח אחריות מלאה על המערך שהצבתי במלטה. כל מה שבחרתי שם - עלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערן זהבי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב בחוד? זהבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully