וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מוחמד כליבאת קרוב לחתימה, קשר קרואטי סיכם

19.7.2015 / 18:53

הקבוצה קרובה להבנות עם קשר מכבי חיפה בעונה הבאה, שיירכש. שחקנה של שחטאר קרגאנדי, הקשר האחורי ניקולה פוקריבאץ', עבר בדיקות רפואיות וצפוי להיות הזר החמישי של בן שמעון

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
הסיכום בדרך. כליבאת/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה קרובה לסכם על העברתו של מוחמד כליבאת. בין הצדדים חלה התקרבות גדולה ביממה האחרונה, והשחקן צפוי להצטרף במהלך השבוע לקבוצה באופן רשמי.

בינתיים, המועדון קרוס לסיכום עם הקשר האחורי הקרואטי של שחטאר קרדאנדי, ניקולה פוקריבאץ'. בשיחה שהתקיימה עם סוכנו נסגרו רוב הפרטים והשחקן אמור לחתום בקרוב על חוזה לעונה הבאה. זה אמור להיות הזר החמישי של מכבי פתח תקוה העונה, שתמלא את מכסת הזרים שלה לאחר שצירפה בשבוע שעבר את אליסון דוס סנטוס.

פוקריבאץ' (29) שיחק בעבר ברייקה הקרואטית, דינמו זאגרב וגם בזלצבורג ובמונאקו. בעונה הנוכחית הוא לא כבש אף שער ב-13 המשחקים בהם פתח. קבוצתו היא האחרונה בטבלה בליגה הקזחית.

כזכור, פתח תקוה נחתה ביום שישי בבוקר באוסטריה, שם היא עורכת מחנה אימונים, יחד עם ארבעה זרים - אליסון דוס סנטוס, קסאבייה תומא, מונונגה ומינאוגאס פאנקה. הפנים החדשות באימונים הם גם המגן דודי טויטו, הבלם עודד גביש, קשר בני לוד מור שקד, קשר הפועל בקעת הירדן יואן סירוקין והחלוץ דור חוגי. "הסגל שלנו כמעט סגור, אולי נצרף עוד שחקן אחד", אמרו במועדון.

בשישי פרסמנו: מוחמד כליבאת המריא לאוסטריה וצפוי לחתום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully