וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: כליבאת המריא לאוסטריה וצפוי לחתום

17.7.2015 / 9:42

ברגע האחרון: הקשר ששייך למכבי חיפה יתאמן ונציגיו ינסו לסכם סופית את החתימה על חוזה ארוך טווח עד תחילת השבוע. הקבוצה המריאה עם ארבעה זרים כולל הרכש דוס סנטוס, גביש ושקד

עם סגל של ארבעה זרים ומספר שחקני רכש, מכבי פתח תקוה המריאה הלילה (בין חמישי לשישי) למחנה האימונים באוסטריה, שיימשך כעשרה ימים. במהלך המחנה תפגוש הקבוצה שלוש יריבות אימון ועשויה להנחית גם זר למבחנים. ברגע האחרון: הקשר מוחמד כליבאת המריא עם הקבוצה וצפוי לחתום. נציגו גלעד קצב ימשיך לנהל עם הקבוצה מגעים לאחר שהגיעה לסיכום על רכישתו ממכבי חיפה.

מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בדרך למלאבס. כליבאת/יוסי ציפקיס

בסגל של רן בן שמעון ארבעה זרים בסך הכל: הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס שסיכם לשנתיים, הבלם הצרפתי קסאבייה תומא והקשרים ג'ו מונונגה ומינדאוגאס פאנקה. המאמן מעדיף להחתים קשר נוסף ובכך למלא את מכסת הזרים שלו.

בסגל הישראלי, שלא כולל העונה את תומר אלבז, דדי בן דיין ורועי דיין, אפשר למצוא את המגן דודי טויטו, הבלם עודד גביש, ושני שחקני הרכש החדשים שחתמו אתמול - קשר בני לוד מור שקד וקשר הפועל בקעת הירדן יואן סורוקין. בן שמעון עשוי לצרף גם חלוץ ישראלי שיצטרף לעוז פרץ, דור חוגי, גיא מלמד ועידן שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully