וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דורשת התנצלות מעו"ד יוסי שפרלינג ומאיימת בתביעה

19.7.2015 / 16:33

היועץ המשפטי של הצהובים העביר מכתב לעו"ד של בן רייכרט, בו דרש שיפרסם התנצלות פומבית על דברים שאמר בראיונות במהלך השבוע האחרון ויחזור בו מטענות שטען נגד הדאבליסטית

קובי אליהו

היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי שלח היום (ראשון) מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים לעו"ד יוסי שפרלינג, המייצג את שחקן הצהובים בן רייכרט.

שחקני מכבי תל אביב, בן רייכרט, ברק בדש, ברק לוי. קובי אליהו
מה יהיה הסוף? רייכרט/קובי אליהו

עו"ד מאירי כתב: "בימים האחרונים התראיינת במרבית תכניות הספורט בישראל בניסיון להסית את ציבור אוהדי הכדורגל, את התקשורת ואולי גם את מי שעשוי להיות בורר בהליך שעתיד להתקיים בין מרשך לבין מרשתי והכול תוך הוצאת לשון הרע חריפה שביצעת ביחס למרשתי. הפרסומים שלך נעשו ביודעין ומתוך כוונה לגרום נזק למרשתי, האופן שבו נאמרו הדברים, סגנונם, העלאת עובדות שגויות ביודעין תוך הסתה ברורה של ציבור אוהדי הכדורגל כלפי מרשתי, מהווים עבירה אזרחית מכוח חוק איסור לשון הרע. דבריך אף מהווים ניסיון לשיבוש הליכי משפט. מבלי לגרוע מכל טענה או זכות של מרשתי,

"לרבות מזכותה לתבוע פיצוי על מלוא נזקיה, מרשתי דורשת כי תפרסם עוד היום הודעת הבהרה, תיקון והתנצלות, בה ייכתב כי הדברים שאמרת ביחס למרשתי אינם נכונים ובכלל זה תבהיר במפורש כי מרשתי לא שילמה לרייכרט את המענקים (אליפות וגביע) בניגוד לדין, כי לא מנעה מרייכרט תשלומים שמגיעים לו וכי הסרטון נעשה לבקשתו של השחקן וסוכנו מבלי שהדבר נכפה עליו על ידי מרשתי (שפרלינג טען בראיונות שונים שמכבי תל אביב הכריחה את רייכרט להצטלם לסרטון ההבהרה בנוגע לכך ששפרלינג אינו מייצגו וכי הסרטון לטענת שפרלינג צולם בסגנון סרטוני דעא"ש)".

בסוף המכתב מציין מאירי: "בשולי הדברים יצויין כי לולא הריאיון הראשון שהענקת לגלי צה"ל בסוף חודש יוני וקרבות האגו שאתה מנהל עם סוכנו של השחקן (אבי נמני, י.ט.), היה הקשר פורח במכבי תל אביב עד היום. הפרסום האישי שאתה גורף לעצמך בתקשורת תוך התעלמות מהעובדות הם אלה שהובילו להסלמה. תמוה למרשתי מדוע עד היום ולמרות כל הדרישות והבקשות הישירות אליך, אינך מאפשר לאנשי המועדון ולו רק לשוחח עם רייכרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully