וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חנן ממן סיכם לשלוש שנים

19.7.2015 / 16:07

אחרי מו"מ ארוך, קשר בית"ר ירושלים הגיע להבנות עם קבוצת נעוריו וייצא איתה למחנה האימונים באיטליה: "מודה ליואב כץ על ההזדמנות". עלי חטיב נפצע בברך ולא צפוי לצאת למחנה האימונים

חנן ממן שחקן הפועל חיפה (ימין) עם טל בנין מאמן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה,
במדים החדשים-ישנים. ממן ובנין/דוברות הפועל חיפה

חנן ממן חתם היום (ראשון) בהפועל חיפה לשלוש שנים. הקשר יערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה וייצא איתה למחנה האימונים באיטליה. בצהריים הגיעו הצדדים לפשרות בכל הנושאים והשחקן בדרך לחתום על חוזה לשלוש שנים. ממן אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור למועדון הבית שלי. תודה לבעלים יואב כץ ולטל בנין על ההזדמנות. מקווה לעזור לקבוצה לעשות עונה מוצלחת".

ממן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ביום שלאחר סיום העונה שעברה, היה במשא ומתן ארוך עם הקבוצה, שכלל עליות ומורדות, אך היום ולאחר שהצדדים הגיעו להסכמה על גובה סעיף השחרור שלו, הוא סיכם עקרונית את כל התנאים וצפוי לחתום בהמשך היום כשאז תצא גם הודעה רשמית של המועדון על החזרה של השחקן לקבוצת נעוריו. ממן היה השחקן הבולט ביותר שבצוות המקצועי רצו וניראה שהקבוצה למעשה תהיה סביבו כשהוא זה שיצטרך להיות הבורג המרכזי שלה. כעת בקבוצה מעוניינים גם במגן מכבי חיפה אלעד גבאי, כשאם הוא יחתום, הסגל יהיה סגור כמעט לחלוטין ולקבוצה יישאר מקום לזר נוסף שיגיע, אם במועדון יבינו שעמדה כזו או אחרת דרושה חיזוק.

לקראת סיום האימון הערב נפצע עלי חטיב ונאלץ לנטוש, בשל חבלה בברך. הקשר הרגיש כאבים עזים ובקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית. חטיב לא צפוי לצאת למחנה האימונים באיטליה, ויעבור מחר צילום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully