וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ויובל שבתאי נושמים לרווחה: "זו הייתה הקלה גדולה"

17.5.2015 / 8:28

האדומים חגגו אל תוך הלילה את ההישארות בליגת העל, אך כבר מתכוננים למהפכה של ממש בסגל לעונה הבאה. חילוקי דעות בין כץ לחלק מההנהלה בנוגע לבנין, אבידור, מוגרבי, ערן לוי וחנן ממן סומנו

one

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר ההישארות בליגת העל. דקות ארוכות שרו וחגגו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה ולאחר מכן רבים מהם המשיכו את החגיגות בפאב בקריות.

"זו הייתה הקלה גדולה", נשמע מחוץ לחדר ההלבשה יובל שבתאי, שביטא את התחושות של כולם. "אני מאושר, עשינו דברים מצויינים בסיום", הוסיף חמדי סליחי, שהתייחס גם לעונה שלו באופן אישי. "אני מרוצה מאוד מהעונה שלי באופן אישי. היו לי כמה פציעות וכמה בעיות אבל תודה לאל סיימתי את העונה בצורה טובה. יש לי כמה אופציות לעונה הבאה אבל אני צריך לדבר עם המשפחה שלי ולראות מה עדיף. יש לי אופציות. התסריט הכי טוב עבורי זה שגם עכו וגם הפועל חיפה נשארו. המעבר שלי היה טוב לכל הצדדים ואני הכי מאושר שזה הצליח לטובת כולם".

טל בנין מאמן הפועל חיפה חוגג. יוסי ציפקיס
חילוקי דעות בהפועל חיפה. בנין/יוסי ציפקיס

בחיפה יחלו מיידית בהכנות לעונה הבאה. הקבוצה צפויה לעבור מהפכה של ממש בסגל. מרבית הסגל צפוי להשתנות כשרוב שחקני ההרכב צפויים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה.

בנוגע למאמן: הבעלים יואב כץ רוצה מאוד לראות את טל בנין ממשיך והצהיר על כך מיד בסיום המשחק בשיחת טלפון מארצות הברית, למרות שחלק מהנהלת המועדון וביניהם המנכ"ל אפרים גבאי שבינו לבין בנין שוררת מתיחות, היו רוצים לראות מאמן אחר ואף יבהירו זאת לכץ. "אני זה שקובע וכל עוד זה תלוי בי בנין המאמן של הפועל חיפה בעונה הבאה", אמר כץ בנחרצות. "הוא עשה עבודה נהדרת ואני רוצה שהוא ימשיך כאן".

גם השחקנים הבכירים, ביניהם מהראן לאלה, אושרי רואש ורועי שוקרני, רוצים לראות את בנין ממשיך. אם בנין יישאר כמתוכנן גם הצוות המקצועי צפוי להשתנות כשמאמן השוערים אבי פרץ יסיים בתסריט כזה את תפקידו.

בגזרת השחקנים ישנם ארבעה שמות בולטים על הפרק: יובל אבידור, אותו מעוניינים להחזיר, פיראס מוגרבי שיעדיף למצוא קבוצה גדולה יותר אך יקבל הצעה גם מחיפה, ערן לוי שיקבל עדיפות מההנהלה בייחוד אם אור אוסטווינד יעבור לקבוצה גדולה (עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע מעוניינות) וכן חנן ממן, שעדיין לא האריך חוזה בבית"ר ירושלים ובחיפה ירצו לראות אותו מוביל את הקבוצה בעונה הבאה.

חמדי סליחי מסיים חוזה ובחיפה ירצו להשאירו. לסליחי יש אופציות גם באוסטריה, אך בחיפה ינסו לפתות אותו עם חוזה גבוה. רועי שוקרני צפוי לקבל הצעה לחוזה לשלוש שנים במועדון.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה נשארה בליגה למרות 0:0 עם מכבי נתניה

לכתבה המלאה
יובל אבידור, הפועל חיפה. קובי אליהו
יחזור ללבוש אדום? יובל אבידור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully