וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי נגד ואן חאל: "לא קיבלתי הזדמנות הוגנת לחזור להרכב"

החלוץ שעזב את מנצ'סטר יונייטד לטובת פנרבחצ'ה סיפר: "היחסים ביני לבין ואן חאל השתנו ואנשים במועדון ראו את זה". הוסיף: "ארסן ונגר לא רק מאמן גדול, הוא אדם עם קלאסה"

רויטרס

הבוקר (ראשון) התפרסם ב"סאנדיי טיימס" הבריטי ריאיון ראשון עם רובין ואן פרסי מאז שהוא נמכר ממנצ'סטר יונייטד לפנרבחצ'ה הטורקית. ההולנדי בן ה-31 עזב את הפרמיירליג אחרי 11 שנים - רובן מוצלחות מאוד - והוא סיכם תקופה ארוכה ויפה.

על ארסן ונגר: "ארסן ונגר הוא 'אב הכדורגל' שלי. הוא גידל אותי והפך אותי מילד קטן לכדורגלן. הדברים שהוא עושה למען השחקנים, צעירים או מבוגרים, זה ליצור עבורם אווירה של משפחה גדולה. כשמסתכלים על המכלול זה פשוט יפהפה: הייתי 11 שנים באנגליה וקיבלתי עזרה משניים מהמאמנים הכי גדולים אי פעם, ארסן וסר אלכס".

עוד על ונגר ואלכס פרגוסון: "אנשים חושבים שהיה בינינו ויכוח, אבל ההפך הוא הנכון. תמיד היה לנו המון כבוד הדדי וגם אם לא הסכמנו על הכול, אנחנו עדיין מדברים בצורה קבועה. הוא מאמן ברמה עולמית ומעל הכול, הוא אדם עם קלאסה. אמון, כבוד, אלו דברים שהולכים בשני הכיוונים. זה מה שארסן נותן, זה מה שסר אלכס נותן, זה מה שמאמנים גדולים נותנים".

על ארסנל: "רציתי לזכות באליפות ועשיתי את זה עם מנצ'סטר יונייטד. אבל הזמן שלי בארסנל היה מאוד מיוחד. יכול להיות שחלק מהאנשים רוצים למחוק אותי מההיסטוריה של המועדון, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדות. כבשתי 132 שערים בארסנל ושיחקתי במדיה קרוב ל-300 משחקים".

על לואי ואן חאל: "אחרי שהחלמתי מהפציעה, ביקשתי לשחק בקבוצת המילואים כדי לצבור דקות משחק. אחרי זה חזרתי לספסל. היחסים ביני לבין לואי השתנו ואנשים במועדון ראו את זה. התחרות על מקום בהרכב לא הייתה הוגנת יותר, לא ניתנה לי אופציה לחזור ל-11. באימונים לואי תמיד שלח אותי לשחק עם ההרכב השני. אני אדם בוגר, אני לא טיפש, לא התעצבנתי. דברים כאלו קורים בכדורגל, זה חלק מהחיים. אתה צריך להוציא את המיטב מכל מצב וזה בדיוק מה שעשיתי כשהחלטתי להמשיך הלאה".

רובין ואן פרסי שחקן ארסנל (ימין) עם ארסן ונגר. Michael Regan, GettyImages
הערכה וכבוד הדיי. ואן פרסי עם ונגר/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully