וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: וויל ביינום במשא ומתן עם ברצלונה

אקס מכבי תל אביב, שסיים את העונה בגוואנדונג העשירה מסין, עשוי לחזור לאירופה ולחתום אצל סגנית אלופת ספרד, שמשוועת לרכז אחרי שנסיונה להחתים את טייריס רייס כשל. ריברס נשאר בריאל

AP

בווידאו: ביצועיו של וויל ביינום בעונה החולפת בסין

ברצלונה ממשיכה לעבור מתיחת פנים. מיד אחרי שג'וזפ מריה ברתומאו נבחר לקדנציה נוספת כנשיא המועדון, הוא הודיע שבכירי ברצלונה בכדורסל, כולל המנהל המקצועי צ'יצ'י קראוס והמאמן צ'אבי פסקוואל, יישארו בעמדותיהם ולא יוחלפו. במקביל, גם סגל השחקנים ממשיך להתגבש. סטראטוס פרפרוגלו היווני נמצא על סף חתימה, בעוד שביממה האחרונה התווסף מועמד מסקרן לאיוש עמדת הרכש: וויל ביינום.

אקס מכבי תל אביב, שבילה בשנים האחרונות ב-NBA ובליגה הסינית, שוקל חזרה לאירופה ועשוי להיענות בחיוב להצעה של הקטלאנים, שניסו להחתים קודם לכן את טייריס ללא הצלחה. ביינום קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש בגוואנדונג העשירה מהליגה הסינית, בה שיחק בעונה שעברה, אך בימים האחרונים נראה שהמו"מ תקוע. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 23 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים למשחק, והוביל את קבוצתו לרצף הניצחונות הארוך בתולדות הליגה הסינית עם 26.

וויל ביינום שחקן דטרויט פיסטונס מול עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
בדרך חזרה לאירופה? וויל ביינום/AP

* אדריאן יוטר בדרך לטורקיה. דיווחים באירופה גורסים כי האמריקאי, שכיכב בהפועל אילת בעונה החולפת, יעבור לטורקיה לקבוצה שזהותה טרם ידועה, למרות שקיבל הצעות מנאנטר ושטרסבורג הצרפתיות.

* מילאנו מנסה להחתים את קרונוסלאב סימון, ששיחק בשתי העונות האחרונות בקובאן הרוסית.

* קייסי ריברס סיכם על הארכת חוזהו בריאל מדריד בשתי עונות נוספות.

* ססארי, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, קרובה להחתים את הגארד האיטלקי לורנצו דרקולה.

אדריאן יוטר הפועל אילת מול ליאור אליהו. ברני ארדוב
בדרך לטורקיה. יוטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully