וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כריש תוקף גולש, שחקנית הגולף שמשגעת את ארה"ב

פייג' ספיראנאק בת ה-22 מסעירה את הרשת ולא בשל היכולות שלה על כר הדשא, אלוף העולם בגלישת גלים ברגע מפחיד, חאידרה בכניסה ברוטלית במיוחד, הצלה מדהימה במגרש הכדורעף והשחקן הברזילאי שחתום על ביצוע מביך במיוחד

הגולש האוסטרלי מיק פנינג הותקף על ידי כריש במהלך תחרות בדרום אפריקה, יולי 2015/רויטרס

17:18: כריש תוקף את אלוף העולם בגלישת גלים

הנה וידאו שלא רואים בכל יום: שלוש פעמים אלוף העולם בגלישת גלים, מיק פלנינג, לקח חלק בתחרות J-Bay הנערכת בימים אלו בדרום אפריקה. המצלמה כמובן התמקדה בפלנינג רגע לפני הגעתו של הגל, אך עוד לפני שהגולש בכלל חשב על ביצוע כזה או אחר, חיכתה לו הפתעה לא כל כך נעימה, בדמות כריש שניסה לתקוף אותו אל מול המצלמות כשהיה על הגלשן. פלנינג יצא מהאירוע ללא פגע ואמר: "פשוט ישבתי במים על הגלשן, ופתאום הרגשתי משהו תופס לי את הרגל. כשהבנתי שזה כריש קפצתי באופן אינסטיסקטיבי, והוא המשיך לתקוף לי את הגלשן. בעטתי וצעקתי. לא ראיתי שיניים, אבל כל הזמן חיכיתי להן. נתתי לו מכה בגב...".

הקטע המלא, כולל התגובות

13:59: מולר ולאם בקרב פינג פונג מרתק

13:22: השער היפהפה של אטואל התוניסאית

מארסיי הרשימה מאוד במשחק הידידות האחרון שלה, בו הביסה 1:5 את אטואל התוניסאית, אלא שדווקא שער הניחומים שכבשה הקבוצה הצנועה היה זה שכבש את ההצגה. הוא הגיע אגב, מהנקודה הלבנה (השער - בווידאו שלמטה).

11:00: שחקנית הגולף שמשגעת את האמריקאים

פייג' ספיראנאק, שחקנית הגולף האמריקאית בת ה-22, נחשבת לאחת משחקניות הגולף המבטיחות לגילה בארצות הברית. רק לא מזמן היא זכתה במקום הראשון בטורניר מטעם קולורדו סטייט. אך ספיראנאק התפרסמה ולא בגלל יכולות המשחק שלה, אלא רק בשל המראה החיצוני שלה. ספיראנאק, דוגמנית בשעות הפנאי, מחזיקה חשבון אינסטגרם פעיל למדי, שבו היא משתפת את עוקביה בתמונות שונות ממגרש הגולף.

☁️☔️

A video posted by @_paige.renee on

10:41: העבירה הקשה של מגן ניוקאסל

המגן הצרפתי הצעיר, מאסיאדו חאידרה, היה הגיבור הטרגי ב-0:1 של ניוקאסל על סקרמנטו במשחק ההכנה שנערך הלילה. חאידרה אמנם בישל את השער הראשון לקיפה ג'יימס שכבש שער עצמי, אך עלה לכותרות בשל הכניסה הברוטלית שלו באחד משחקני היריבה, שזיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר.

10:31: הביצוע המביך של השחקן הברזילאי

גבריאל דיאס ירצה לשכוח את המשחק של קבוצתו בואה ספורטה מול סארה בליגה השנייה בברזיל. סרטון שלו מהמשחק הפך לוויראלי, ולא בשל תרגיל מבריק או שער יפה. דיאס ניסה למסור כדור ופספס פעם אחת, כשגם בפעם השנייה לא צלחה. התוצאה: בעקבות הבעיטות באוויר הוא מתח שריר ונאלץ לפנות את מקומו על כר הדשא.

10:17: הצלה מדהימה במגרש הכדורעף

תהיו בטוחים שהצלה שכזו לא תראו בכל יום. במהלך משחק כדורעף בין קנדה למקסיקו, אחד השחקנים הקנדים ביצע הצלה מרשימה ל"כדור מת", והפך מיד לגיבור אינטרנטי.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully