וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב וג'מייקה עלו לחצי גמר הגולד קאפ, שלושער לקלינט דמפסי

הקשר המצטיין הפציץ ב-0:6 של האמריקנים על קובה החלשה. העלה את מאזן השערים שלו בטורניר לשישה. הרגאיי בויז ניצחו את האיטי 0:1. שני רבעי הגמר הנותרים יתקיימו הלילה

שחקן נבחרת ארה"ב, ארון יוהאנסון, חוגג עם חבריו. AP
ניצחון קליל. ארה"ב חוגגת/AP

ארה"ב וג'מייקה עלו היום (ראשון) לחצי גמר הגולד קאפ. האמריקנים הביסו את קובה 0:6, בעוד הרגאיי בויז גברו 0:1 על האיטי. שתי הנבחרות תשחקנה אחת נגד השנייה בג'ורג'יה דום בלילה שבין רביעי לחמישי.

הלילה יתקיימו שני רבעי הגמר הנותרים, שייערכו בזה אחר זה בניו ג'רזי. המשחק הראשון יפגיש בין טרינידד וטובאגו לפנמה, ובמשחק השני צפוי עימות מסקרן בין מקסיקו לקוסטה ריקה.

קלינט דמפסי כבש הלילה שלושער (4, 64 בפנדל, 78) עבור ארה"ב מול הקובנים החלשים, בעוד גיאסי זארדס (15), ארון יוהאנסון (32) ועומאר גונסאלס (45) הצטרפו לחגיגה בבולטימור. דמפסי כבר עם שישה שערים בטורניר והנבחרת של יורגן קלינסמן נראית מוכנה.

ג'מייקה עבדה הרבה יותר קשה בדרך ל-0:1 על האיטי. ז'יל בארנס שבעצם נולד וגדל באנגליה (ונחשב פעם לכישרון עצום בעת ששיחק בדרבי קאונטי), כבש את השער היחיד במשחק בדקה השביעית. ההעפלה של ג'מייקה לחצי הגמר היא הישג השיא שלה בטורניר של צפון ומרכז אמריקה והקריביים.

ארה"ב הגיעה לגמר של הגולד קאפ בכל אחד מחמשת הטורנירים האחרונים והיא תגיע למשחק נגד הרגאיי בויז כפייבוריטית ברורה לעלות בפעם השישית ברציפות. ב-2013, הטורניר האחרון, היא זכתה אחרי ניצחון על פנמה.

שחקן נבחרת ג'מייקה, ז'יל בארנס. AP
הישג השיא של ג'מייקה בגולד קאפ. בארנס אחרי השער/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully