וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב לא מתרגשים מההפסד, פערים גדולים עם וינטרה

גורם באדומים אחרי התבוסה 3:0 ללייפציג: "ידענו שלא יהיו תוצאות כבר מההתחלה, בונים משהו לתקופה ארוכה". היווני דורש 400 אלף יורו, הפועל מציעה 250. אסף וולף מונה ליו"ר העמותה

מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו. הפועל תל אביב, אתר רשמי
יש עוד הרבה מאוד עבודה. מנדיונדו והצוות שלו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב מסרבים לשדר פאניקה אחרי ההפסד השני ברציפות במחנה האימון והיכולת הלא משכנעת שהקבוצה הציגה בשלושת משחקי האימון. "אנחנו בונים משהו לתקופה ארוכה", אמר אתמול (שבת) גורם במועדון אחרי התבוסה 3:0 לר.ב לייפציג, "ידענו שלא יהיו תוצאות כבר מההתחלה. צריך זמן. עד תחילת הליגה יגיעו עוד שחקנים שחסרים שלנו".

קשר הרכש הרומני, קלאודיו בומבה, אמר אחרי המשחק: "שיחקנו נגד יריבה מצוינת עם שחקנים מאוד איכותיים מליגה מעולה. הם סיימו בימים אלו את מחנה האימון שלהם ומתחילים את הליגה כבר. בדיוק בשביל זה אנחנו עורכים משחקי אימון נגד יריבות מאוד איכותיות. ראינו למשל שאוניון ברלין ניצחה היום 0:2 את קריסטל פאלאס מהפרמיירליג ולייפציג אפילו טובה ממנה. נמשיך את העבודה הקשה במחנה ואני בטוח שנשפר את המשחק הקבוצתי ככל שנתאמן ונשחק יותר ויותר".

לצד האופטימיות במחנה האימון, בהפועל ממשיכים בניסיונות להתחזק, מתוך הבנה שלקבוצה חסרים בלם, קשר מרכזי וחלוץ. הבעלים אמיר כבירי, שנמצא בברלין, יערוך היום פגישה עם הצוות המקצועי בנוגע לצירוף זרים נוספים. הפועל מנהלת מו"מ עם הבלם היווני בן ה-34 לוקאס וינטרה, אך עדיין ישנם לא מעט פערים בין הצדדים. וינטרה דורש כ-400 אלף יורו לעונה, בעוד הפועל תל אביב מוכנה לשלם לו כ-250 אלף יורו ולהחתימו לשנתיים. האדומים גם מתלבטים נוכח גילו של היווני וייתכן שתועלנה אופציות אחרות למרכז ההגנה.

לצד בלם שיוחתם, בהפועל עדיין ממתינים לליביו אנטל ולבן רייכרט. אנטל עדיין לא קיבל את השחרור מגנצ'לרבירלי הטורקית ואילו רייכרט אמור להתחיל בימים הקרובים את הליך הבוררות מול מכבי תל אביב. אם אנטל אכן יגיע למועדון, הפועל תנסה לצרף חלוץ ישראלי נוסף ושמו של מהראן לאלה עלה כאופציה בימים האחרונים. אם אנטל בסופו של דבר לא יגיע, הפועל תנסה להחתים חלוץ זר. בכל מקרה, גם אלופת רומניה, סטיאווה בוקרשט, מעוניינת בשחקן הכנף הרומני.

בנוסף, בהפועל ממתינים להתפתחויות בכל הקשור לבית"ר ירושלים. אם אלי טביב אכן יעזוב את המועדון ויימכור שחקנים, האדומים ינסו לרכוש לפחות את אחד מהשחקנים הצעירים של הקבוצה מהבירה.

שחקן נבחרת יוון, לוקאס וינטרה. GettyImages
כבירי ינסה להאיץ את המו"מ. וינטרה/GettyImages

אסך וולף מונה לתפקיד יו"ר העמותה. וולף ניצח ברוב קולות בבחירות שהתקיימו היום את חבר הוועד, פיצ'י דובינר, ויחליף בתפקיד את אלי פסטמן שכיהן כיו"ר העמותה בשנה האחרונה. "אני נרגש לעמוד בראש עמותת האוהדים החשובה ביותר בכדורגל הישראלי", אמר וולף. "עלינו לבצע מהפך ניהולי משלנו ולקחת השראה מהמתרחש במועדון בימים אלה. אנו נבנה את העמותה מהיסודות, נשקם את אמון האוהדים ונבטיח שהעמותה תהיה חזקה ותהווה גב איתן לאוהדי הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו"ר העמותה החדש. אסף וולף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully