וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הפסידה 3:0 ללייפציג. מנדיונדו: "בקרוב נצרף עוד שחקנים טובים"

האדומים לא הרשימו מול הקבוצה מהבונדסליגה השנייה: ההגנה אכזבה, הרומנים קרטעו, לינגאנה נגח למשקוף, אלטמן הקפטן. מנדיונדו: "לא בחרנו יריבות רק כדי להגיד שניצחנו כמה משחקי אימון"

שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
יפגינו שיפור?/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב קיימה הערב (שבת) את משחק האימון השלישי במסגרת מחנה האימונים בגרמניה. האדומים הפסידו 3:0 לר.ב. לייפציג מהבונדסליגה השנייה, שלושה ימים אחרי ההפסד לאוניון ברלין. דאבי זלקה (9), שטפן אילזנקר (45) ואחיו של סמי חדירה, רני, כבש את השלישי והיפה ביותר מבין השלושה בדקה ה-87. עומרי אלטמן קיבל את סרט הקפטן בהפועל תל אביב אחרי שבמשחק הקודם שמואל שיימן ענד את סרט הקפטן.

האדומים עלו במערך 4-5-1, כשבמקום אורטנל בודן שפתח מול אוניון ברלין במשחק הקודם, עלה הפעם שגיב יחזקאל כחלוץ. החילוף הזה לא שינה יותר מדי, אם לומר בלשון ההמעטה, ושוב לא ראינו יותר מדי מהקבוצה של ססאר מנדיונו. קלאודיו בומבה עוד ביצע מהלך אחד חיובי, אותו סיים עם בעיטה חלשה, אבל פרט לכך ולנגיחה של איסו לינגאנה למשקוף אחרי קרן וחולמנות בהגנת המארחת, קצת קשה לציין משהו או מישהו לטובה מהמשחק הזה. מצד שני, צריך לזכור שהפועל תל אביב פגשה יריבה ברמה גבוהה מאוד עם שחקנים כמו דאבי זלקה, שכיכב בעונה החולפת בוורדר ברמן או מאסימו ברונו שנרכש מאנדרלכט והעביר את העונה האחרונה בהשאלה לרד בול זלצבורג.

מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מנדיונדו על הספסל/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מאמן הקבוצה סזאר מנדיונדו אמר בסיום: "שיחקנו הערב נגד יריבה מצוינת עם תקציב וסגל כמעט בלתי מוגבל המלא בכישרונות ושחקנים מנוסים. לא בחרנו את היריבות למחנה האימון הזה רק כדי להגיד שניצחנו כמה משחקי אימון, אלא כדי להשתפר בכל האספקטים של המשחק ולהעלות את רמת המשחק שלנו. רד בול לייפציג היא קבוצה שאם הייתה משחקת בליגת העל הייתה מתמודדת וברוב הפעמים גם זוכה באליפות, כך שמבחינתי אין הכנה טובה מזו. הקבוצה שלנו מתגבשת ועדיין נבנית, בקרוב נצרף עוד שחקנים טובים, ואני משוכנע שההכנה שאנחנו עושים פה בגרמניה תניב פירות בליגה בישראל".

קלאודיו בומבה: "שיחקנו נגד יריבה מצוינת עם שחקנים מאוד איכותיים מליגה מעולה, הם סיימו בימים אלו את מחנה האימון שלהם ומתחילים את הליגה כבר. בדיוק בשביל זה אנחנו עורכים משחקי אימון נגד יריבות מאוד איכותיות. ראינו למשל שאוניון ברלין ניצחה היום 0:2 את קריסטל פאלאס מהפרמיירליג ולייפציג אפילו טובה ממנה. נמשיך את העבודה הקשה במחנה ואני בטוח שנשפר את המשחק הקבוצתי ככל שנתאמן ונשחק יותר ויותר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
האצטדיון של רד בול לייפציג. הפועל תל אביב, אתר רשמי
אתגר קשה מאוד. האצטדיון של לייפציג/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

דקה 1: כבר אחרי 53 לייפציג עם הזדמנות גדולה, אבל זלקה בעט חלש מדי, והרוש הדף.

דקה 9: גול! אנתוני יונג הגביה קרן היישר לראשו של דאבי זלקה, שעלה הרבה מעל כולם ונגח פנימה את ה-0:1 של לייפציג. זה כבר שער רביעי של זלקה, שנרכש מוורדר ברמן, במשחקי ההכנה.

דקה 13: כדור חופשי יפה של אנתוני יונג מ-22 מטר כמעט הלך פנימה, אבל חלף סמוך לקורה.

דקה 28: פאולסן פרץ בצורה נהדרת באגף שמאל והגביה למרכז, שם המתין פורסברג, שנגח מול שער ריק מעל המסגרת.

דקה 32: פורסברג חדר לתוך הרחבה, הסתדר בקלות עם השומר שלו ובעט חזק, אבל הרוש הדף מצוין.

דקה 34: בומבה הצליח לפרוץ משמאל למרכז ושחרר בעיטה, אבל היא הייתה חלשה מדי וקולטורי קלט.

דקה 43: קרן של בומבה מצאה את לינגאנה, שנגח למשקוף והחוצה.

דקה 45: גול! אבו עביד ניסה להרחיק ובעט לשערו הוא, הרוש הדף וזה חזר אל אילזנקר, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:2 של הגרמנים.

דקה 52: מאסימו ברונו הבלגי הצעיר עם מספרת גדולה שנעצרה במשקוף, איזה יופי.

דקה 61: הזדמנות גדולה להפועל תל אביב כשקולטורי מחוץ לשער ולרחבה, אבל גם כך הוא הצליח לבלום את הבעיטה לעברו.

דקה 87: גול! קרן של לייפציג מצאה את רני חדירה, אחיו של סמי, שבעט מיד אחרי שהכדור פגש את הדשא פנימה את ה-0:3.

הרכב הפועל תל אביב: אריאל הרוש, עופר ורטה, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, שמואל שיימן, מיחאי פינטילי, קלאודיו בומבה, איסו לינגאנה, רמזי ספורי, עומרי אלטמן, שגיב יחזקאל.

עוד שותפו: רז נחמיאס, אורנטל בודן

הרכב ר.ב. לייפציג מחצית ראשונה: פאביו קולטורי, ג'ורג' טייגל, וילי אורבן, אטינץ' נוקאן, אנתוני יונג, דומיניק קייזר, שטפן אילזנקר, אמיל פורסברג, מרסל זאביצר, יוסוף פאולסן, דאבי זלקה.

הרכב ר.ב. לייפציג מחצית שנייה: פאביו קולטורי, קן גיפסון, טים סבסטיאן, לוקאס קלוסטרמן, דימיטרי סקופינטצ'ב, רני חדירה, דייגו דמה, סולט קלמאר, שטפן הירלנדר, מאסימו ברונו, טימו מאואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully