וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בקליבלנד: הקאבס מתלבטים אם להחתים את סשה קאון

הסנטר הרוסי, שפרש אך עשוי לחזור בו אם יקבל חוזה ב-NBA, הגיע לארצות הברית כדי לנהל משא ומתן, אך הקאבס "לא ממהרים להחליט לגביו". פול ג'ורג' מתכונן לקאמבק: "רוצה להיות MVP"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קליבלנד סיימה הלילה (בין שבת לראשון) את הופעותיה בליגת הקיץ עם ניצחון 73:78 על מינסוטה ותחל בימים הקרובים את ההכנות לעונה הבאה. בינתיים גם הסגל הולך ומתגבש. מי שעשוי לחזק את הקאבס בעונה הבאה הוא פרצוף מוכר עבור דיוויד בלאט, סשה קאון, ששיחק תחתיו בנבחרת רוסיה. הסנטר בן ה-30, שהודיע בחודש שעבר על פרישה מכדורסל, עשוי לחזור בו אם יקבל הצעה קוסמת מה-NBA. הקאבס, שמחזיקים בזכויות עליו, שוקלים ברצינות לצרפו ולהביא שחקן רוסי שני לקו הקדמי אחרי טימופיי מוזגוב.

סשה קאון שחקן צסק"א מוסקבה מול סטפון לאזמה שחקן פנאתינייקוס. Mikhail Serbin, GettyImages
יאחד כוחות עם בלאט? קאון/GettyImages, Mikhail Serbin

ג'ו ורדון מ-cleveland.com דיווח אמש כי הקאבס "לא ממהרים לקבל החלטה בנוגע לקאון". הסנטר נמצא בימים אלה בארצות הברית ונכח גם במשחק האחרון של הקאבס בליגת הקיץ, בו ישב לצד בלאט ולברון ג'יימס. אחרי המיליונים הרבים ששפכה, קליבלנד מנסה להימנע מעוד חוזה גדול, ולכן חושקת בקאון, שצפוי להרוויח חוזה מינימום לוטרנים, בסכום של כ-525 אלף דולר לעונה.

גם ראקים כריסמס ודומיניק פוינטר, שתי בחירות הדראפט של הקאבס שכיכבו בליגת הקיץ, לא צפויים לקבל מקום בסגל לאור הצפיפות. "אנחנו נמצאים במצב ייחודי מאוד מבחינת הסגל שלנו. שניהם יכולים להיפגע מזה", הודה הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. "אנחנו זקוקים לשחקנים שיכולים להתחרות במשחקים על האליפות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
תוכניות גדולות. פול ג'ורג'/AP

* פול ג'ורג' מתכונן לקאמבק אחרי הפציעה הקשה, ובראיון ל'אינדי סטאר' מבטיח: "המטרה שלי היא להיות ה-MVP של העונה. אחרי שנבחרתי בדראפט, ניסיתי להיות שחקן חמישייה. אחרי זה ניסיתי להפוך לאולסטאר. אין ספק ש-MVP זה הדבר הבא בתור. זה לא השתנה גם אחרי הפציעה".

* לכל מי שתהה עד כמה חשוב יהיה תפקידו של פול פירס בקליפרס, לדוק ריברס יש תשובה מוחצת: "הוא בא לקחת את הזריקות הגדולים ולקלוע אותן עבורנו. הוא אף פעם לא חושש לקחת זריקות כאלה ותמיד טוב שיש לך מישהו כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully