וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מעריכים: עסקאות הענק ייפסקו, פול פוגבה מתרחק

אחרי הבחירה בברתומאו לקדנציה נוספת כנשיא, בברצלונה מתכוונים לחזק את הזהות המקומית ולחזור להשקיע בשחקני בית. המשמעות: קשר יובנטוס מתרחק, גם ההסכם עם הקטארים בסכנה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ברצלונה התעוררה הבוקר (ראשון) לעידן חדש. על אף העובדה שג'וזפ מריה ברתומאו, שכיהן כנשיא בשנים האחרונות, שב לתפקידו לקדנציה נוספת כנשיא האחרי שנבחר ברוב קולות, קטאלוניה מתכוננת לשינויים נרחבים בכל מה שקשור להחלטות המקרו במועדון. הנשיא המכהן קיבל 54.63 אחוזים (25,823 קולות). ברתומאו הקדים את ז'ואן לאפורטה (33.03 אחוז, 15,615 קולות) אגוסטי בנדיטו (7.16 אחוז, 3,386 קולות) וטוני פרייקסה (3.7 אחוז, 1,750 קולות) ויישאר לשש שנים נוספות בתפקיד.

בברצלונה מעריכים כי ברתומאו, שבניגוד ליריבו העיקרי לאפורטה לא הבטיח רכישות גדולות, מתכוון להנמיך פרופיל בכל מה שקשור לעסקאות בסכומי עתק של כוכבי על בכדורגל העולמי, לפחות בתקופה הקרובה. אחת המסקנות של ברתומאו בתקופה האחרונה היו שהזהות המקומית שאפיינה את ברצלונה בשנים האחרונות הטשטשה, ועל כן יש לבצע פעולות מיידיות כדי להשיבה. על פי דיווח ב'ספורט' הקטלאני, בעלי המניות בברצלונה הביעו הסכמה נרחבת בנוגע לקביעה זו.

נשיא ברצלונה ג'וזף מריה ברתומאו. AP
נשיא ישן, עקרונות חדשים. ברתומאו/AP

רובם (70.6 אחוז מהנשאלים, ליתר דיוק) אף השיבו 'לא' לאחת השאלות המרכזיות שנשאלו בסקר, האם ברצלונה צריכה להשקיע יותר מ-80 מיליון יורו כדי להנחית את פול פוגבה. הקשר הפנטסטי של יובנטוס קיבל הצעות בסכומים דומים מקבוצות אחרות ביבשת, ועל פי הערכות עשוי לעבור לאחת מהן אם ברצלונה לא תשדרג את הצעתה. העיתונאי האיטלקי המוערך ג'אנלוקה די מרציו העריך עוד במהלך הלילה, בשעה שפורסמו תוצאות המדגם והצביעו על ניצחון מוחץ לברתומאו, כי פוגבה הולך ומתרחק מברצלונה.

לטענתו, לאפורטה מצוי ביחסים מצוינים עם מינו ראיולה, סוכנו של פוגבה, ועם ראשי יובנטוס. אחרי שלא נבחר לנשיאות, הסיכוי שברצלונה והגברת הזקנה תוכלנה לרקוח עסקה נמוך בהרבה. ראיולה אף צוטט השבוע כאומר "אם לאפורטה יזכה בבחירות, סיכוי גבוה מאוד שפוגבה יגיע לברצלונה".

במסגרת חיזוק הזהות הקטלאנית של ברצלונה, נדונה בין בעלי המניות שאלת ההסכם עם קטאר איירוויס, מהספונסריות הבולטות של הקבוצה. במסגרת ההסכם עם הקטארים מחויבת ברצלונה להציג את סמל החברה על חולצת הקבוצה, מה שעורר לא מעט ויכוחים בעבר. כעת, ברוב זעום של 53 אחוז מהקולות, הכריעו בעלי המניות כי יש להסיר את הסמל של החברה הקטארית מהחולצה. אם ההחלטה אכן תעבור, ההסכם עם הקטארים בסכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פול פוגבה, קשר יובנטוס. רויטרס
מתרחק. פוגבה/רויטרס

בעוד שלושה ימים בדיוק תערוך ברצלונה את משחקה הראשון במסגרת ההכנה לעונה במפגש עם לוס אנג'לס גלאקסי, אך עדיין נותרו כמה שאלות פתוחות בכל הנוגע למצבת השחקנים. פדרו עדיין מחוזר על ידי כמה קבוצות גדולות, בעיקר באנגליה, וב'מארקה' מפרסמים היום כי אמנם בחוזהו בברצלונה אפשרות יציאה, אך בין הצדדים יש הסכם ג'נטלמני על כך שאם ירצה, ישוחרר תמורת פיצוי של כ-25 מיליון יורו.

על פי הערכות, מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת המובילה להנחית את הקיצוני המוכשר, ותהיה מוכנה לשלם את הסכום הזה. בינתיים, ברצלונה מחפשת פיתרון עבור הרכש החדש ארדה טוראן, שלא יכול לשחק במדי הבלאוגרנה עד שיפוג העונש של ברצלונה בחודש ינואר. בטורקיה מדווחים שגלאטסראיי מעוניינת לטוראן לחוזה קצר עד תחילת השנה הבאה, ועשויה לפנות לברצלונה בקרוב.

פדרו שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
בדרך לאנגליה? פדרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully