וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל אירועי השבוע האחרון: מירי רגב הורתה להקים "צוות מקצועי"

בין היתר, יהיו בצוות החדש נציגים מהמשטרה ומההתאחדות לכדורגל, ש"יציעו פתרונות אופרטיביים להתמודדות עם האלימות והגזענות במגרשי הספורט". שרת הספורט: "רוצה למגר את התופעה החמורה"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

בעקבות התפתחויות השבוע האחרון, הורתה שרת התרבות והספורט מירי רגב להקים "צוות מקצועי מצומצם שירכז את כל הדוחות והממצאים, יעמוד על הפערים ויציע פתרונות אופרטיביים להתמודדות עם האלימות והגזענות במגרשי הספורט". בצוות המקצועי ישתתפו נציגי משטרת ישראל, ההתאחדות הכדורגל והשופטת עדנה בקנשטיין – העומדת בראש המועצה למניעת האלימות בספורט והאוהדים. הצוות הנ"ל הוא צפוי להציג את מסקנותיו טרם פתיחת העונה.

"עם כניסתי לתפקיד מצאתי פערים משמעותיים ביכולת להוציא לפועל ממצאים מדוחות שנערכו בנושא", מסרה רגב. "אני מתכוונת לאמץ מספר מסקנות ולהביא פתרונות טכנולוגיים חדשים יצירתיים וליישמם בזמן הקרוב, מתוך מגמה להביא למיגורה של תופעה חמורה זו. מדובר בנושא חשוב והנפגעים העיקריים הם חובבי הספורט בישראל. ישנם אוהדים מסורים וטובים, רובם ככולם מבקשים לעודד ולתמוך בקבוצתם וליהנות מחוויה ספורטיבית. לצערי יש קומץ של עשבים שוטים שמכתימים ופוגעים בקבוצה שלמה ואיני מתכוונת לתת לכך יד. האוהדים החשודים במעשים פגעו בתדמיתה של אחת מקבוצות הספורט החשובות והמשפיעות בישראל שיש לה קהל אוהדים רב ונפלא – בית"ר ירושלים, ואסור לתת לדבר כזה להישנות".

ממשרד התרבות והספורט נמסר כי במהלך 2014/5 נפתחו 194 תיק חקירה – עלייה של 33% לעומת השנה הקודמת. כמו כן הייתה עלייה של 59% במספר העצורים, עלייה של 7% באוהדים המורחקים ועלייה של 35% במספר כתבי האישום שנפתחו על עבירות שבוצעו במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully