וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ'יוולי: מרדונה דה סילבה נחת סופית בישראל

מחזור 7 היה המחזור ששחרר את חיית הפוצ'יוולי משנתה, כשהברזילאי הוליך את יהלומי ביצ'אצ'י לעוד ניצחון. כל התוצאות וסיכום המחזור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן צוברי בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני חמש שנים הגיע שחקן ברזילאי צנום מצפון ברזיל (מנאוס, ארץ האמזונאס הפראית) לליגת קורונה פוצ'יוולי. תחילה שמו היומרני – דייגו מרדונה דה סילבה (לא שם טיפוסי לברזילאי, אבל זה השם שמופיע אצלו בדרכון) - עורר מעט גיחוך, אבל עד מהרה הגיחוכים התחלפו במחיאות כפיים. דייגו הפך את עצמו לאלוף ישראלי ולאגדה בחוף גורדון. מאז, בכל קיץ, מרדונה חוזר לישראל כדי להסתער על עוד תואר. את עונת 2015 הוא פתח באופן רגוע למדי. הניצחונות הגיעו, אבל היכולת היתה מאופקת למדי, בסטנדרט שלו, כמובן. מחזור 7 היה המחזור ששחרר את חיית הפוצ'יוולי משנתה. במשחק מול הפנתיאון ראינו תצוגת תכלית מלאה של דייגו, שלא רק ניצח את המשחק בקלות, אלא גם הבהיר לכל המתחרים שלו שמרדונה דה סילבה נחת סופית בישראל.

חוץ ממרדונה, ברזילאי נוסף שהעביר שיעור פוצ'יוולי על מגרש החול המלבני של נמל תל אביב היה אדוארדו פפל משמש דגים, שהוביל את הקבוצה שלו לניצחון חלק על הפנתאון, עם הרבה סטייל וכמעט ללא מאמץ. בשעה שמרדונה התעופף והרשים, פפל שרטט על החול כמה מהלכים פשוטים לכאורה, ביצע אותם בדיוק מרבי וניצח אתם.

חוץ מהפקולטה הברזילאית למדעי הפוצ'יוולי המחזור השביעי העניק לצופים בנמל ובבית (כל המשחקים שודרו בשידור חי וישיר בערוץ 50 ובאתר האינטרנט והאפליקציה של one) כמה משחקים צמודים, מותחים ומרתקים, שהדגישו מגמות בצמרת ובתחתית של טבלת ליגת קורונה פוצ'יוולי. אחרי שעברנו את נקודת האמצע של הליגה כבר ברור מי מכוון לפיינל פור ומי יירד ליגה או יצטרך להילחם על חייו בפלייאוף התחתון.

תוצאות:
1. יהלומי ביצ'אצ'י (דייגו מרדונה דה סילבה ושלומי משה) 2 – הפנתאון (אלעד אולחה ופסקל שמידט) 0
(14-18), (3-18)
2. שמש דגים (דודו טובי ואדוארדו פפל) 2 – גאולה יונייטד (שלום לנציאנו ויונתן פלאשנברג) 0
(14-18), (12-18)
3. עוד גביע לארון (יניב רבה ושי עפגין) 1 – שמשוניה (אוהד אפרת ואנטוני יושין) 2
(18-16), (15-18), (19-17)
4. כרישי החול (ליאור באום ואורן צוברי) 2 – הברווזים (תומר רייפמן ומוטי בר-חי) 0
(10-18), (14-18)
5. דובי מנופים (אדר זינו ולוקאס סוזה) 2 – סנטוס (ברוך ליטבק ופסקל שמידט) 0
(8-18), (13-18)
6. סאן&ניקה (אמיר זוהר ומתי פול) 2 – ותיקי הגלקטיקוס (שרון משען וגילי ג'נח) 0

(8-18), (13-18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully