וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד קרטעה בבכורה של בניטס, עמדות חדשות לרונאלדו ובייל?

הבלאנקוס הפסידו לרומא במשחק הכנה: נבאס פתח בשער, ראמוס הקפטן, כריסטיאנו שיחק באגף, בנזמה פתח על הספסל. בספרד מתרשמים מבייל היה שחקן חופשי באמצע: "זאת הקבוצה שלו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

רפא בניטס החל אתמול (שבת) את הקדנציה שלו בריאל מדריד עם תוצאה מאכזבת, כשהבלאנקוס הפסידו לרומא 7:6 בפנדלים במשחק ידידות. 80,746 צופים צפו במשחק באצטדיון הקריקט המפורסם במלבורן, וראו את הבלאנקוס מציגים יכולת די בינונית. לוקאס ואסקס החמיץ את הפנדל האחרון לריאל, בעוד שחקן ברצלונה לשעבר סיידו קייטה כבש את הבעיטה המכרעת לרומאים.

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. Robert Cianflone, GettyImages
רק ההתחלה. בניטס/GettyImages, Robert Cianflone

סרחיו ראמוס שימש כקפטן הבלאנקוס, שפתחו עם קיילור נבאס בין הקורות אחרי עזיבת איקר קסיאס. "ראיתי הרבה דברים חיוביים", סיכם בניטס, "הקבוצה הייתה מאוד מאורגנת, לחצנו טוב אחרי שאיבדנו את הכדור, יצרנו מצבים. מהצד השלילי, אנחנו חייבים לדעת לנצל את המצבים שיש לנו, ועדיין יש התאמות שצריכות להיעשות. אבל אנחנו רק חמישה ימים ביחד, במסע, כך שזו רק ההתחלה".

על ההגנה אמר בניטס: "היא הייתה טובה, אבל עדיין צריכה תיאום". על הגעתו של השוער קיקו קאסייה: "זה משפר את התחרות, אנחנו מסופקים מאיכות השוערים שיש לנו". על הגישה: "לקבוצה יש גישה טובה מאוד, עובדים קשה, עם הרבה מוטיבציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
בריאל ישמחו לראות אותו במיטבו. בייל/GettyImages

בניטס נשאל על העובדה שרונאלדו שיחק באגף שמאל, בעוד גארת' בייל תפקד כשחקן חופשי: "זה לא סופי, צריך לעבוד על הדברים האלה, אבל זו אופציה שאנחנו בוחנים, לבנות על המהירות והאיכויות של שני השחקנים האלה. נצטרך לראות את ההרמוניה ביניהם". אגב, כמו בעונה שעברה, גם במהלך הזה נראה כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל מהחמצה של בייל, שלא מסר לו. בספרד כבר התרשמו מהשינוי בתפקוד של בייל, ובשער של 'מארקה' נכתב: "ריאל מדריד של גארת' בייל. עכשיו זאת הקבוצה שלו, ופחות של רונאלדו".

קרים בנזמה פתח על הספסל, בעוד מרטין אודגארד, הנורבגי בן ה-16, רשם הופעה ראשונה בהרכב, על אף שההערכה היא שהוא יושאל.

קיילור נבאס טוען שהוא לא מודאג מהגעתם של קאסייה, ואלי גם דויד דה חאה. "תחרות זה דבר טוב", אמר השוער הקוסטה ריקני, "תמיד אמרתי את זה. מי שמגיע למדריד מגיע כי יש לו כישורים להצליח. נילחם בצניעות על המקום בהרכב, עם כבוד לחברינו בקבוצה, עם מאבק קשה. אני רוצה להיות השוער הראשון, ואקווה שאצליח לעשות את זה".

אגב, דויד דה חאה לא שיחק במדי מנצ'סטר יונייטד אתמול מול אמריקה דה מקסיקו, לטענת ואן חאל בגלל פציעה. שוער נבחרת ארגנטינה סרחיו רומרו מוזכר כמועמד ליונייטד, אך כשוער מחליף. באנגליה טוענים שיונייטד מתעקשת שהיא תשחרר את דה חאה רק תמורת סרחיו ראמוס.

שחקן  ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
שוב נראה מתוסכל מבייל. רונאלדו/GettyImages
שוער ריאל מדריד קיילור נבאס. GettyImages
רוצה להישאר שוער ראשון. נבאס/GettyImages
שחקן ריאל מדריד, מרטין אודגור, נאבק בשחקן רומא, ג'רביניו. Robert Cianflone, GettyImages
כנראה יושאל. אודגארד/GettyImages, Robert Cianflone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully