וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית תוך שנה: פלה אושפז בבית חולים בברזיל

מי שנחשב על פי רוב לכדורגלן הטוב אי פעם אושפז במוסד רפואי בסאו פאולו, אחרי ניתוח בגב. במאי 2015 עבר ניתוח פרוסטטה, בנובמבר 2014 אושפז בשל זיהום לאחר ניתוח להסרת אבנים בכליות

פלה, ברזיל 1970. AP
רק בריאות. פלה/AP

פלה, אגדת הכדורגל של ברזיל, אושפז היום (שבת) בפעם השלישית תוך שנה. כוכב העבר בן ה-74, הכדורגלן הגדול בכל הזמנים לדעת רבים ומי שזכה לכינוי "מלך המונדיאלים" בזכות שלוש הזכיות שלו עם הסלסאו, הגיע לבית החולים על שם אלברט איינשטיין בסאו פאולו לאחר שנותח בגבו, והוא אמור להשתחרר הביתה ביום שני.

כזכור, בנובמבר 2014 הובהל פלה לבית החולים, שהה במחלקת טיפול נמרץ יותר משבועיים והדאיג את עולם הכדורגל כולו, בגלל זיהום שנוצר בגופו לאחר ניתוח להסרת אבנים בכליות שעבר קודם לכן. הוא שוחרר לאחר שמצבו השתפר וחזר לשמש כשגריר הענף ברחבי הגלובוס, אולם במאי 2015 אושפז שוב, והפעם עבר ניתוח פרוסטטה.

פלה נחשב על ידי רבים לכדורגלן הטוב בכל הזמנים. מספר 10 האגדי של הסלסאו הוביל את ברזיל לזכייה בשלושה גביעי עולם (1958, 1962, 1970) והוא הכדורגלן היחיד שרשם הישג כזה. פלה שיחק במשך רוב הקריירה שלו בסנטוס, שבמדיה זכה בתארים קבוצתיים ואישיים רבים. לאחר מכן עבר לקבוצת ניו יורק קוסמוס האמריקאית ושיחק בה עד פרישתו ממשחק פעיל. לאורך הקריירה שלו בקבוצותיו השונות הבקיע פלה למעלה מאלף שערים.

מאז פרישתו פלה עובד עם ארגונים כמו יוניצ"ף ועזר לפיפ"א לקדם את הכדורגל במדינות לא מפותחות. האיש שהפך את הכדורגלן הברזילאי לסחורה מבוקשת וגרם לאנשים ברחבי תבל להיקשר לברזיל, אמר שבכך הוא מרגיש שהוא מחזיר מעט לענף שנתן לו את תהילת העולם לה זכה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully