וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: פקוואן אדווין חתם לעונה אחת

18.7.2015 / 19:35

צפו בביצועי הפורוורד האמריקאי (24, 1.98), שקבע שיא היסטורי במחוז הביג איסט עם 3 חטיפות למשחק ומגיע אחרי עונה בליגת הפיתוח של ה-NBA. זילברשטיין: "שחקן מאוד אתלטי ומוכשר"

AP

צפו בביצועיו של פקוואן אדווין

עירוני נס ציונה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, ואחרי שהחתימה במהלך השבוע האחרון את יובל נעימי, צירפה הקבוצה היום (שבת) את הפורוורד האמריקאי פקוואן אדווין שחתם על חוזה לעונה הבאה. אדווין יהיה הזר השני בסגל של נדב זילברשטיין, בנוסף למיטשל וואט שממשיך מהעונה שעברה. וואט מחזיק באופציית יציאה מחוזהו במדים הכתומים, אך לאחר שלא קיבל דקות משחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי טורונטו, נראה כי לא יממש אותה.

"אני מאוד שמח על הצטרפותו של פקוואן אדווין לעירוני נס ציונה", אמר נדב זילברשטיין לאחר ההחתמה. "מדובר בשחקן אתלטי מאוד, שחקן מאוד מוכשר התקפית עם אפסייד גדול, שומר מצוין עם ממוצעי חטיפות יוצא דופן שיהווה נדבך נוסף בקבוצה ההגנתית קשוחה ומלהיבה שאנו רוצים לבנות".

אדווין (24, 1.98) שיחק באוניברסיטת סיטון הול, שם שיתף פעולה עם תום מעיין. כבר בשנתו הראשונה הציג יכולת טובה, ובשנתו השנייה במכללות קבע שיא היסטורי באזור הביג איסט עם 3 חטיפות בממוצע למשחק. הוא המשיך ביכולת מצוינת גם בעונת 2012/13 עם 16.5 נקודות למשחק, ובעונתו האחרונה זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה באזור, כשהוא רושם 14.5 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 2.7 חטיפות ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

בקיץ שעבר חתם בפיסטויה האיטלקית, אך נפצע לפני תחילת העונה. בחודש נובמבר חזר לשחק במדי סיוקס פולס מליגת הפיתוח במדיה רשם 13.8 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע למשחק. בשבועיים האחרונים משחק אדווין בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי ניו אורלינס, ורשם עד כה 10.8 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

הסגל של נס ציונה כולל נכון לעכשיו את הגארדים יחזקאל סקוורר ויובל נעימי והפורוורדים טל דן ואור סולומון, שהביע רצון לעזוב את הקבוצה, אך נכון לעכשיו הכתומים בחרו להמשיך עמו לעונה הבאה.

פקוואן אדווין, מכללת סיטון הול. AP
חיזוק מעניין. אדווין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully