וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המתיחות במכבי תל אביב: גם שטיין וקובלסקי עוזבים, רגב פנאן מאמן הכושר

18.7.2015 / 19:01

מחזיקת הגביע ממשיכה לחדש פניה: עוזר המאמן ומאמן הכושר התבשרו כי לא ימשיכו בקבוצה, רגב פנאן צפוי להתמנות במקומם. מתיחות בין גורמים להנהלה לבין גיא גודס

AP

מכבי תל אביב ממשיכה בשינויים הנרחבים לקראת העונה הבאה, ואחרי גל העזיבות והרכישות בסגל, כעת נערכים במועדון גם לשינויים בצוות המקצועי. הנהלת הקבוצה הודיעה לעוזר המאמן אלון שטיין ולמאמן הכושר אבי קובלסקי כי לא ימשיכו בקבוצה. מי שהחליף את קובלסקי כמאמן הכושר הוא רגב פנאן.

פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם אלון שטיין. ברני ארדוב
המאמן נשאר, העוזרים עוזבים. שטיין וגרשון/ברני ארדוב

לגבי קובלסקי ההודעה היתה צפויה, זאת בשל מתיחות מתמשכת עם לא מעט גורמים בקבוצה במהלך העונה. קובלסקי אף נחשב למקורב לפיני גרשון, אשר לא ימשיך אף הוא בקבוצה לעונה הבאה. כזכור, לא מעט מתיחות נרשמה בעונה החולפת בין ניקולה וויציץ' ודני פדרמן לפיני גרשון.

גם עם המאמן גיא גודס לא הכל אידיאלי: גורמים בהנהלה הביעו בשבועות האחרונים כעס וחוסר שביעות רצון מההתבטאויות של גודס בתקשורת על כך שיש אפשרות כי בריאן רנדל ישוב לקבוצה. בקבוצה עמלים על החתמת שחקנים אטרקטייבים והיו מודעים לביקורת בעקבות החלטת ההנהלה לשחרר את רנדל, ו"ההתבטאות של גודס גרמה לנזק", כטענת גורמים בקבוצה. כמו כן בקבוצה סבורים כי ההתבטאות לא תרמה למו"מ המחודש עם רנדל.

מי שצפוי לשמש כעוזר המאמן הוא אבי אבן, כשלגבי מינויו של עוזר מאמן נוסף ישנה חוסר הסכמה בין גיא גודס לבין גורמים בהנהלה. גם מינויו של עוזר מאמן מחו"ל נשקלת.

ממכבי תל אביב נמסר היום: "לאחר עשרות שנים בהם שימש כראש מערך הכושר במכבי תל אביב, אבי קובלסקי עוזב את הקבוצה. מכבי מודה לקובלסקי, פורץ דרך בענף הכושר ופיזיולוגיית הספורט ומהמובילים בתחומו, על עשרות שנים של מקצוענות מרשימה וחסרת פשרות. לקובלסקי יש חלק חשוב וגדול בהצלחותיה הרבות של מכבי לאורך השנים, והוא יקבל מקום בהיכל התהילה של המועדון. מחליפו יהיה רגב פנאן, שערך התמחות תחת קובלסקי ושימש כעוזרו בשנתיים האחרונות. נאחל הצלחה לשניהם".

עוד באותו נושא

עדיין אלופה: על ההכנות של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב לעונה הבאה

לכתבה המלאה
רגב פנאן, עוזר מאמן הכושר של מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
נכנס לנעליים גדולות. פנאן/ברני ארדוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully