וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר דייויס: האחים מארי ניצחו, בריטניה ב-1:2 על צרפת

אנדי וג'יימי מארי ניצחו 6:4, 3:6, 6:7 (5), 1:6 את צונגה ומאהו וסידרו לבריטים יתרון. אוסטרליה נשארה בהתמודדות מול קזחסטן עם ניצחון בזוגות. בלגיה בחצי הגמר, תשחק מול ארגנטינה

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
אנדי מארי חוגג בטירוף את הזכייה במערכה השלישית/GettyImages

שלב רבע גמר גביע דייויס נמשך היום (שבת) עם משחקי הזוגות. אוסטרליה הצליחה לצמק את ההתמודדות מול קזחסטן ל-2:1, בריטניה עלתה ל-1:2 משמעותי מאוד מול צרפת. בלגיה הצליחה להשלים 0:3 חלק על קנדה החסרה והיא תשחק בחצי הגמר מול ארגנטינה, שעשתה את שלה עם 0:3 על סרביה, נטולת נובאק דג'וקוביץ'.

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. Scott Barbour, GettyImages
ניק קיריוס צופה בחבריו מצילים את ההתמודדות/GettyImages, Scott Barbour

בריטניה - צרפת 1:2

האחים לבית משפחת מארי, ג'יימי ואנדי, שילבו כוחות כדי לנסות ולהביא לבריטניה נקודה קריטית במיוחד במפגש מול צרפת לאחר שיום המשחקים הראשון נגמר ב-1:1 ובהתחשב בכך שג'יימס וורד יצטרך לנצח את רישאר גאסקה או ג'ו ווילפריד צונגה ביחידים במקרה של ניצחון צרפתי בזוגות. האחים מארי גם עשו את העבודה והצליחו לחזור מפיגור ל-6:4, 3:6, 6:7 (5), 1:6 מול ג'ו ווילפריד צונגה וניקולא מאהו.

במצב של 5:5 במערכה השלישית היה נראה כי בריטניה בצרות צרורות. אנדי מארי החליק, עשה תנועה לא טובה ונפצע במפשעה. המדורג שלישי בעולם קיבל טיפול וחזר לאחר כמה דקות. מארי ומארי הצליחו לנצח את המערכה לאחר שובר שוויון בסופו של דבר ובמערכה הרביעית הם היו בשליטה מוחלטת וניצחו בצורה מרשימה.

אוסטרליה - קזחסטן 2:1

האוסטרלים פתחו את ההתמודדות בצורה רעה מאוד ונקלעו לפיגור 2:0 לאחר יום המשחקים הראשון. עם זאת, בזוגות הם הצליחו לחזור לעניינים וצימקו ל-2:1 לאחר שהניסיון והלב של לייטון יואיט, בשילוב סם גרות' סידרו להם 4:6, 6:7 (4), 2:6 על אנדיי גולובב ואלכסנדר נדובייסוב. ניק קיריוס ינסה לגרור את ההתמודדות כולה למשחק חמישי ומכריע כשיתמודד מול מיכאיל קוקושקין במשחק הראשון של היום השלישי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רובן במלמנס טניסאי בלגי (ימין) עם קימר קופיאנס. AP
הבלגים מבסוטים/AP

בלגיה - קנדה 0:3

הבלגים ניצלו את החסרונות של מילוש ראוניץ' ו-ואשק פוספיסיל כדי להשלים ניצחון חלק על קנדה בדרך לחצי גמר גביע דייויס. אחרי ניצחונות של סטיב דארסי ודויד גופן ביחידים, הצליחו גם רובן במלמנס וקימר קופיאנס לעשות את שלהם בזוגות עם 5:7, 6:3, 4:6, 3:6 מול דניאל נסטור קשישא ואדיל שמאסדין. הבלגים ישחקו בחצי הגמר מול ארגנטינה בבית. עבור בלגיה זוהי עלייה ראשונה לחצי גמר גביע דייויס מאז 1999, אז הפסידה הנבחרת עם פיליפ דוולף, כריסטוף ואן גארסה, כריסטוף רוחוס וקסאבייר מאליס 4:1 לצרפת של סבסטיאן גרוז'אן, סדריק פיולין ופאבריס סאנטורו.

ארגנטינה - סרביה 0:3

ללא נובאק דג'וקוביץ' היה ברור שהסרבים יתקשו בבואנוס איירס, אבל כנראה שגם הם לא חשבו שעד כדי כך. לאחר שפדריקו דלבוניס הצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות לניצחון מול ויקטור טרויצקי, השלימה היום ארגנטינה 0:3 חלק מול סרביה כשקרלוס ברלוק וליאו מאייר מנצחים 2:6, 4:6, 1:6 את ויקטור טרויצקי וננאד זימוניץ' בזוגות.

ליאו מאייר טניסאי נבחרת ארגנטינה. AP
ליאו מאייר חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully