וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ישראל ניצחה 0:3 את סלובניה

דודי סלע ובן פתאל ניצחו בקלות 1:6, 2:6, 4:6 את גרגה ז'מליה ואליאז' רדינסקי והשלימו ניצחון חלק על סלובניה בשלב פלייאוף העלייה מספר אחת לבית האזורי של גביע דייויס

דודי סלע ובנו. מגד גוזני
דודי סלע ודור ההמשך/מגד גוזני

נבחרת הדייויס של ישראל השלימה היום (שבת) ניצחון 0:3 חלק על סלובניה בשלב הפלייאוף הראשון של ההישרדות בבית האזורי אירופי/אפריקאי מספר אחת. דודי סלע ובר פתאל ניצחו 1:6, 2:6, 4:6 את גרגה ז'מליה ואליאז' רדינסקי בזוגות והשלימו ניצחון חלק עבור ישראל מול סלובניה החלשה. בעקבות הניצחון, ישראל הצליחה לשרוד בבית האירופי/אפריקאי מספר אחת.

ביום המשחקים האחרון, בן פתאל יעלה למשחק היחידים במקום דודי סלע. אמיר ויינטרוב צפוי לעלות למשחק השני.

דודי סלע טניסאי ישראלי (ימין) עם בן פתאל. מגד גוזני
לא התקשו במיוחד. סלע ופתאל/מגד גוזני

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם שבירה של הזוג ישראלי, שעלה ל-0:2 מהיר בפתיחה שלא התעלתה לרמה גבוהה במיוחד. הסלובנים עוד הצליחו לשמור על ההגשות במשחקון הבא, אבל לאחר מכן סלע ופתאל זכו בארבעה משחקונים ברציפות בדרך ל-1:6 במערכה הראשונה מול ז'מליה ורדינסקי החלשים.

המערכה השנייה הייתה דומה מאוד לראשונה. הישראלים הצליחו להשיג שתי שבירות מול הזוג העייף שמולם וזכו במערכה עם 2:6 די קליל, על אף שלוש שגיאות כפולות לעומת שני אייסים של הסלובנים.

המערכה השלישית דווקא הייתה די שקולה, כשבמצב של 4:4 הסלובנים אפילו השיגו נקודת שבירה, אבל לא הצליחו לנצל אותה וישראל עלתה ל-4:5. בשלב הזה הסלובנים שוב מעדו, הישראלים ניצלו את זה וסגרו את המערכה ואת ההתמודדות כולה עם 4:6 במערכה השלישית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דודי סלע טניסאי ישראלי. מגד גוזני
סוף שבוע רגוע. סלע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully