וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.7: רכש נוסף לסיטי, סטמבולי יחתום בפריס סן ז'רמן

סיטי הוסיפה אנגלי שלישי, הקשר הצרפתי של טוטנהאם יצטרף לאלופה הצרפתית, פדרו מברצלונה מבוקש על ידי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, מיצ'ל נפרד ממכבי חיפה והוצג במאיורקה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* ניס אישרה כי נסגרה העברתו של המגן השמאלי ז'ורדן אמאבי (21) לאסטון וילה. הכישרון הצעיר, משחקני ההגנה העולים בצרפת בשנתיים האחרונות, נמכר תמורת סכום המוערך בכ-9 מיליון ליש"ט.

* סביליה מצאה מגן ימני חדש במקום אלש וידאל שנרכש על ידי ברצלונה, כשהחתימה את מריאנו הברזילאי, מגנה בן ה-29 של בורדו, תמורת סכום העברה של 3.5 מיליון יורו.

* אולימפיאקוס החתימה את שחקן הכנף הקולומביאני, פליפה פארדו בן ה-24, ששיחק בשתי העונות האחרונות בבראגה. כבש בעונה החולפת שבעה שערים בליגה הפורטוגלית ב-26 הופעות.

* המבורג צירפה לשורותיה את הקשר השבדי בן ה-25, אלבין אקדל, ששיחק בקליארי בארבע העונות האחרונות. אקדל, שנחשב לשחקן קבוע בסגל של נבחרת שבדיה, כבש חמישה שערי ליגה בסרייה A בעונה שעברה. בנוסף, החתימה הקבוצה את השוער השוויצרי הצעיר, אנדראס הירצל (22), ששיחק בעונה האחרונה בוואדוז, בשורותיה רשם הופעת ליגה אחת בלבד.

* הרטה ברלין רכשה את הקשר הצ'כי, ולדימיר דרידה (24), שחתם בקבוצה עד 2019. דרידה שיחק בשתי העונות האחרונות בפרייבורג, שירדה בסיום העונה לבונדסליגה השנייה. כבש שישה שערים ב-31 הופעות בבונדסליגה בעונה החולפת.

* ליל הודיעה על החתמתו של החלוץ הבלגי בפטיסט גיום בן ה-20 מהיריבה לאנס לחמש שנים. לאנס קיבלה תמורת כ-4 מיליון יורו.

* פ.ס.וו איינדהובן החתימה את הקשר האיסלנדי המבטיח, אלברט גודמונדסון בן ה-18, אליה הגיעה מהירנבן.

* אנדרס פרננדס, 28, שוערה הספרדי של פורטו שהפך לשוער שלישי בעקבות הצטרפותו של איקר קסיאס, הושאל לעונה אחת לגרנאדה.

* מיצ'ל, 29, קשרה הספרדי של מכבי חיפה בעונה החולפת, חתם לשנה אחת במאיורקה וישחק איתה בליגה הספרדית השנייה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שמועות

* אחרי סטרלינג ודלף, מנצ'סטר סיטי קרובה להשלים החתמה של אנגלי שלישי: פטריק רוברטס, 18, קשר/חלוץ פולהאם, עבורו תשלם סיטי 8 מיליון ליש"ט. רוברטס, שחקן נבחרת הנוער של אנגליה, עבר היום בדיקות רפואיות.

* רוברטו מרטינס, מאמן אברטון, תוקף את צ'לסי ומתעקש שג'ון סטונס, 21, עליו הציעה האלופה 20 מיליון ליש"ט, לא ישוחרר: "אנחנו באברטון גאים מאוד בפיתוח שחקנים צעירים וללמד אותם את השיטה שלנו. כששחקן שלנו מקושר למועדונים גדולים זו גאווה עבורנו, אבל סטונס יישאר בקבוצה. אנחנו לא מועדון למכירה. אנחנו באברטון לא משתמשים בשיטות של צ'לסי. אני לא אוהב את הדרך שבה הם מדברים לתקשורת".

* ב'לאקיפ' מדווחים שהקשר הצרפתי, בנג'מין סטמבולי בן ה-24, ששיחק בעונה שעברה בטוטנהאם, יחתום בימים הקרובים על חוזה לחמש שנים בפריס סן ז'רמן. סטמבולי, שפרץ במונפלייה, רשם 12 הופעות בלבד במדי התרנגולים בפרמיירליג בעונה שעברה.

* על פי דיווחים בספרד, מנצ'סטר יונייטד ויתרה על צירופו של הבלם הארגנטינאי של ולנסיה, ניקולאס אוטמנדי, ותנסה להתמקד בהחתמתו של בלם ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. העטלפים דחו הצעה של 35 מיליון יורו על אוטמנדי, מנצ'סטר יונייטד החליטה שזה הספיק לה והחליטה ללכת בכל כוחה על הבלם הספרדי של הבלאנקוס.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת גם אחר שחקני התקפה, ואחד השמות שעלו, לפחות על פי 'מירור', הוא של פדרו מברצלונה, כשגם צ'לסי בתמונה. המחיר המוערך של הספרדי: 22 מיליון ליש"ט.

* החלוץ השנהבי, דידייה דרוגבה, שחגג לא מזמן יום הולדת 37, מבוקש ב-MLS, כשעל פי דיווח ב-ESPN שיקגו פייר עשויה לקלוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully